ZMIANA CENNIKA REKLAMOWEGO MAGAZYNU PANI
22.08.2005

W związku z urealnieniem cen i dostosowywaniem polityki rabatowej magazynu PANI do obowiązujących standardów w wydawnictwie BAUER od wydania październikowego 2005 roku będą obowiązywały nowe ceny powierzchni reklamowych w magazynie PANI.

W wyniku tej operacji cena całej strony prawej zmniejszy się o 19%. Zmiana ceny związana jest z redukcją poziomu udzielanych dotąd rabatów.

Obniżenie ceny zmienia pozycję PANI w kosztach dotarcia. W najliczniejszej grupie czytelniczek jaką stanowią kobiety w wieku 25 - 49 lat, z dochodami 1800 + PANI uplasuje się teraz tuż za Twoim STYLEM z najniższymi kosztami dotarcia w segmencie. Dotąd w tej samej grupie wyprzedzały PANIĄ takie tytuły jak Ele i Cosmopolitan.
Koszty dotarcia na podstawie sprzedaży stawiają PANIĄ na 3 pozycji - za Twoim STYLEM oraz Glamour - dotąd niższe koszty osiągały także magazyny Cosmopolitan i Zwierciadło.


«