Zmiany w Tele Tygodniu i ToiOwo 31.08.2015
Tele Tydzień poszerza formułę: w każdym wydaniu Tele Tydzień Plus
Począwszy od 31 sierpnia Tele Tydzień będzie ukazywał się z nowymi materiałami redakcyjnymi pod wspólną nazwą Tele Tydzień Plus. Pozytywne przyjęcie przez czytelników zapoczątkowanej latem strategii poszerzenia tematyki o treści spoza obszaru telewizji skłoniło wydawcę do rozwinięcia tej formuły.
Obecnie Tele Tydzień to jedyny w segmencie TV ogólnotematyczny magazyn z programem telewizyjnym.
Tele Tydzień Plus to nowe rubryki poświęcone tematom do tej pory obecnym w mniejszym stopniu w magazynie. Co tydzień pojawiać się będą teksty sygnowane przez Stanisława Janickiego, gospodarza cyklu W starym kinie , o największych gwiazdach polskiego filmu oraz reportaże przedstawiające dalsze losy bohaterów programu Elżbiety Jaworowicz Magazyn Expresu Reporterów .
W Tele Tygodniu pojawi się także rubryka, w której omawiane będą aktualne zagadnienia konsumenckie - zmiany w prawie, nowe regulacje i bieżące tematy. Magazyn publikować będzie także kalendarium przywołujące najważniejsze wydarzenia sprzed lat, jak i cieszący się dużym zainteresowaniem czytelników, cykl Encyklopedia Zdrowia.
Cena magazynu nie ulega zmianie i nadal wynosić będzie 1,99 zł. Wprowadzeniu na rynek nowej formuły towarzyszyć będzie kampania telewizyjna w stacjach grupy TVP, Polsat, TVN. Za kreację spotów odpowiada Digit Art., a za zakup mediów MEC.
To&Owo: film, gwiazdy, technologie i telewizja
Od 1 września zmienia się tygodnik To&Owo. Nowa formuła magazynu zakłada ograniczenie omówień programu telewizyjnego na rzecz materiałów, pod wspólną nazwą Pakiet premium, poświęconych gwiazdom, filmowi i zjawiskom szołbiznesu, a także najciekawszym zagadnieniom dotyczącym technologii i świata telewizji kablowej i satelitarnej.
Dzięki wprowadzonym zmianom To &Owo jest teraz wyjątkowym magazynem poświęconym kulturze, filmowi, telewizji i technologiom z najbogatszym w segmencie programem TV.
Cena magazynu nie ulega zmianie i nadal wynosić będzie 1,99 zł. Wprowadzeniu na rynek nowej formuły towarzyszyć będzie kampania telewizyjna w stacjach grupy TVP, Polsat, TVN. Za kreację spotów odpowiada Digit Art., a za zakup mediów MEC.