ŻYCIE NA GORĄCO PODRASOWUJE MAKIETĘ
24.11.2003

ŻYCIE NA GORĄCO, najczęściej kupowany tygodnik kobiecy w Polsce, odmładza makietę od numeru 48 (w sprzedaży od 27 listopada).

ŻYCIE NA GORĄCO ma teraz nowe, odświeżone logo. W tygodniku po raz pierwszy pojawią się infografiki. Nowy, bardziej czytelny i nowoczesny układ tematów ułatwi lekturę także mniejszych artykułów. Szczególną dbałość redakcja przykłada do fotoedycji. Zdjęcia są teraz jeszcze bardziej związane z treścią artykułów, a ujednolicona, przyjazna kolorystyka na poszczególnych kolumnach umożliwi czytelniczkom nawigację po ulubionych tematach.

ŻYCIE NA GORĄCO przynosi najświeższe wiadomości i ciekawostki z "wielkiego świata". W rozbudowanej części poradnikowej znajdują się wskazówki przydatne na co dzień, dotyczące zdrowia, urody, prawa i psychologii.


ŻYCIE NA GORĄCO
Najczęściej kupowany tygodnik kobiecy.
Życie na Gorąco ma najwyższą sprzedaż od 2001.
W okresie styczeń - sierpień 2003 średnie rozpowszechnianie płatne wynosiło 666 716 egzemplarzy (ZKDP).
Stanowi to najwyższy wynik wśród tygodników kobiecych.

Tytuł odnotował też rekordowe w swojej historii przychody reklamowe.
W okresie styczeń - październik tytuł zarobił 6,9 mln PLN (Expert Monitor, przychody wg cenników, bez autopromocji i reklamy specjalnej, okres styczeń - październik 2003)




«