Prasa jest skuteczna
Siła marki
Wydawnictwo Bauer to największy wydawca prasy w Polsce. Jego udział w sprzedaży magazynów to 56%. Rocznie sprzedajemy niespełna 250 milionów egzemplarzy.
Nasze tytuły są zrzeszone w siedmiu segmentach, w większości z nich mamy liderów czytelnictwa oraz sprzedaży. Większość z nich to usankcjonowane marki o atrybutach jakościowych czy wysokiej świadomości.
Przewagą Wydawnictwa Bauer jest duże portfolio, bo mamy w nim aż 38 stałych tytułów. Wydajemy pisma w segmentach, które nie mają odpowiedników na rynku lub niewielką konkurencję – pisma poradniczo-rozrywkowe magazyny telewizyjne, komputerowe, młodzieżowe. Zapewniamy więc szerokie i efektywne dotarcie, którego nie jest w stanie zaoferować konkurencja. Magazyny nie odbiegają znacząco zasięgiem od innych mediów tradycyjnych. Czas jednak, by były planowane tak jak inne media – w sposób zdywersyfikowany. Tworząc mediaplan w oparciu o 10-12 tytułów możemy osiągnąć wysokie parametry zasięgu, skutecznie konkurując z innymi mediami.
Gwarantujemy też elementy jakościowe – wizerunek, precyzyjne targetowanie, kontekst do reklamy, który działa jako wzmocnienie insightu konsumenckiego. Będziemy także koncentrować się na client service, by reagować szybko, kreatywnie i zgodnie z potrzebami klienta.