Tina

Wyjątkowy, ekspercki dwutygodnik poradnikowy z nowoczesną makietą i pogłębionymi tekstami. To pismo bliskie czytelniczkom, zawierające poruszające reportaże o kobietach, z którymi mogą się utożsamić.

Szczególnie cenionym działem w piśmie są Metamorfozy, cykliczny materiał, w którym bohaterkami są czytelniczki. Wyróżnikiem „Tiny” pozostaje także najbardziej obszerna w segmencie kuchnia z przepisami przygotowanymi i przetestowanymi przez ekspertów. Ponadto w magazynie znajdziemy zdrowie i psychologię, porady dla domu oraz prawo. Magazyn tworzony jest w systemie 360 stopni, by odpowiedzieć na wszystkie potrzeby kobiet.

dwutygodnik

Sprzedaż wydań:
34 980 egz.

Czytelnictwo:
270 180 osób

Źródło:
Audyt PBC, sprzedaż wydań, średnia jednorazowa za okres 4.2023-3.2024
Polskie Badania Czytelnictwa, Zaangażowanie w reklamę, 6.2023-5.2024, CPW, 15+, n = 20 179, realizacja Kantar Polska, opracowanie Wydawnictwo Bauer

Kontakt w sprawie reklamy
Beata Bartczak
Dyrektor Reklamy Segmentu Pism Poradnikowych

M +48 692 440 131
beata.bartczak@bauer.pl

ul. Motorowa 1
04-035 Warszawa

Do pobrania