Bauer umacnia pozycję lidera na rynku prasy komputerowej 18.08.2006
PC Format jeszcze mocniej zarysował swoją przewagę nad tytułami konkurencyjnymi, osiągając w maju sprzedaż na poziomie 187 105 egz. (dane ZKDP) W porównaniu do analogicznego okresu 2005 jest to wzrost o 811 proc. Przypominamy, że doskonałe wyniki sprzedażowe pismo zawdzięcza gruntownym zmianom, jakie przeprowadzono w marcu br.
Dla porównania Chip (VBC) może pochwalić się sprzedażą na poziomie 46 848 egz. (spadek o 21 proc.),PC World Komputer (IDG) wydanie jubileuszowe - 113 125 egz. (wzrost o 94 proc.), Enter CD (VBC) - 21 649 egz. (spadek o 17 proc.), Chip Komputer Test (VBC) - 19 991 egz. (spadek o 27 proc.), a Komputer Świat (Axel Springer) 102 869 egz. (spadek o 2 proc.).
Podobnie CD Action i Click!, magazyny dla młodzieży o grach Wydawnictwa Bauer, dystansują konkurencyjne pisma o tej tematyce. W maju CD Action osiągnął sprzedaż na poziomie 85 954 egz. (w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku jest to wzrost o 10 proc.), Click! - 49 265 egz. (wzrost o 14 proc.). Dla porównania Komputer Świat Gry (Axel Springer Polska) osiągnął sprzedaż na poziomie 40 970 egz. (spadek o 20 proc.), a Play (Axel Springer Polska) - 22 868 egz. (spadek o 49 proc.).
*dane: ZKDP - rozpowszechnianie płatne razem - maj 2005 do maj 2006
«