Rewia

Tygodnik „Rewia” jest adresowany do kobiet w każdym wieku, jednak ze szczególnym uwzględnieniem pań, które ukończyły 50. rok życia. Podstawowym celem magazynu jest przybliżenie czytelniczkom świata gwiazd show-biznesu. Na łamach „Rewii” przeistaczają się one z niedostępnych gwiazd w zwyczajnych ludzi. To tu można poznać ich radości, ale i problemy: w relacjach z partnerem, z wychowaniem dzieci, z życiem rodzinnym. Ujawniane są kulisy ich karier i największych sukcesów. Redakcja stara się towarzyszyć gwiazdom w ich jubileuszach i innych ważnych wydarzeniach.

Na łamach „Rewii” nie może zabraknąć kompleksowych porad zdrowotnych. Pismo służy fachowymi poradami psychologa, prawnika i eksperta z dziedziny oszczędzania. Szczególną sympatią cieszą się przepisy kulinarne. W „Rewii” nie może również oczywiście zabraknąć krzyżówek. Czytelniczki cenią je sobie szczególnie, ponieważ stanowią one dla nich znakomitą okazję do rozrywki i gimnastyki umysłu.

tygodnik

Sprzedaż wydań:
140 459 egz.

Czytelnictwo:
139 425 osób

Źródło:
Audyt PBC, sprzedaż wydań, średnia jednorazowa za okres 1-12.2023
Polskie Badania Czytelnictwa, Zaangażowanie w reklamę, 2.2023-1.2024, CPW, 15+, n = 21 988, realizacja Kantar Polska, opracowanie Wydawnictwo Bauer

Kontakt w sprawie reklamy
Katarzyna Kilanowska
Dyrektor Segmentu Pism Poradniczo-Rozrywkowych, Ogrodniczych i Kulinarnych

M +48 692 461 080
katarzyna.kilanowska@bauer.pl

ul. Motorowa 1
04-035 Warszawa

Do pobrania