Grupa Bauer Media w Polsce
Prasa
Wydawnictwo działa w Polsce od 1991 roku. Wydajemy poradniki, pisma rozrywkowe, luksusowe, magazyny popularnonaukowe, komputerowe, hobbystyczne, real life stories, kulinarne, motoryzacyjne, telewizyjne i młodzieżowe.
Radio
Grupa RMF to największa grupa radiowa w Polsce. W jej portfolio znajduje się najpopularniejsze radio w kraju - RMF FM, które wystartowało 15 stycznia 1990 roku jako pierwszy komercyjny nadawca radiowy w Polsce. Do Grupy RMF należy też dedykowana młodszym słuchaczom (18-34 lata) sieć stacji lokalnych RMF MAXX z muzyką w formacie CHR (Contemporary Hit Radio), ponadregionalne radio RMF Classic o profilu muzyczno-kulturalnym dla dojrzałych odbiorców (30-54 lata) oraz Radio GRA nadające w Toruniu i Wrocławiu. Grupa RMF aktywna jest też w Internecie. Należą do niej portal informacyjny RMF24.pl, internetowe Radio RMF24, portal medyczny Twoje Zdrowie oraz internetowa platforma RMFON.pl oferująca ok. 150 internetowych kanałów muzycznych oraz ponad 160 podcastów.
Drukarnie
Grupa Bauer Media to także dwie nowoczesne drukarnie: BPC w Ciechanowie i BPW w Wykrotach. Oba zakłady produkują ponad 80 regularnie ukazujących się czasopism. Drukowane u nas magazyny ukazują się w wielu krajach Europy: Polsce, Niemczech, Czechach, Rosji, Wielkiej Brytanii i Francji. Wykonujemy również usługi drukarskie dla ważnych klientów zewnętrznych.
Bauer Media Outdoor Poland
Bauer Media Outdoor Poland to nowoczesny wydawca reklamy zewnętrznej - Out of Home w Polsce. Oferta firmy zawiera kompleksowe portfolio, które obejmuje formaty klasyczne, ekrany cyfrowe i reklamę w środkach transportu. Bauer Media Outdoor jest pionierem w rozwijaniu oferty Digital OOH na polskim rynku, łącząc szerokie portfolio nośników z innowacyjnymi rozwiązaniami technologicznymi oraz data-driven i wspierając klientów na każdym etapie kampanii, od planowania po realizację i analizę wyników.
Bauer Media Outdoor Poland:
• 4870 powierzchni klasycznych, 825 ekranów cyfrowych, 16 aglomeracji
• 77% tygodniowego zasięgu wśród mieszkańców dużych miast (powyżej 200 tys. mieszkańców)
• Lider programmatic OOH
• Zaawansowane produkty Data&Tech, pozwalające ocenić skuteczność kampanii na zupełnie nowym poziomie
• Silne partnerstwa technologiczne i biznesowe