BAUER WPROWADZIŁ PAKIET PREMIUM
09.05.2006

Biuro reklamy prasy TV wprowadziło promocyjną sprzedaż reklam - PAKIET PREMIUM.

Wykupienie powierzchni reklamowej w 2 lub 3 tytułach z tego segmentu premiowane będzie dodatkowymi rabatami.


Promocja potrwa od 15 maja do końca roku i skierowana jest do wszystkich klientów reklamowych, agencji i domów mediowych, z wyłączeniem firm logosowo- dzwonkowych, wysyłkowych i oferujących usługi audioteksowe.

Szczegółowe zasady promocji dostępne są w biurze reklamy prasy TV.


SEGMENT PREMIUM - NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE

Czytelnictwo:

Tele Tydzień - 5.795.000
To&Owo - 1.132.000
Tele Świat - 1.125000
Źródło: PBC General, zrealizowane przez SMG/KRC MillwardBrown, fale: marzec 2005 - luty 2006, wskaźnik COW, grupa: wszyscy, N=36 581

Sprzedaż:

Tele Tydzień - 1.244.764
To&Owo - 446.378
Tele Świat - 336.569

Źródło: ZKDP; średnie rozpowszechnianie płatne; styczeń 2006


Segment Premium TV, pierwszy tego typu w Polsce, tworzą od końca ubieglego roku trzy magazyny telewizyjne - Tele Tydzień, Tele Świat i TO&OWO.
Te wysokonakładowe magazyny telewizyjne ukazują się z okładką drukowaną w technice offsetowej na wysokiej jakości 90 gramowym papierze w odnowionej szacie graficznej i w większej objętości.

Nowy layout części programowej, zapewnia sprawniejszą nawigację po stacjach telewizyjnych i pasmach programowych. Redakcje tytułów z segmentu Premium TV opracowują omówienie, wybranych pod względem atrakcyjności dla grupy docelowej, aż do 30 filmów na każdy dzień tygodnia. Większość tekstów (wywiadów i artykułów) oraz materiałów fotograficznych przygotowywana jest na wyłączność magazynów z segmentu Premium.

Stworzenie segmentu PREMIUM TV było odpowiedzią Wydawcy na rosnące zapotrzebowanie czytelników i klientów reklamowych na magazyny telewizyjne z wyższej półki, łączące wysoką jakość edytorską z jasnym i dopasowanym do odbiorcy omówieniem i rozbudowaniem oferty telewizyjnej. Świadczy o tym także spektakularny sukces tego typu magazynów na rynkach europejskich (TV Movie , TV Hoeren und Sehen i TV14 w Niemczech, Tele 2 Semaines i Tele Loisirs we Francji). Sprzedaż wydawanych przez nasze Wydawnictwo w Niemczech tygodników z segmentu PREMIUM TV - TV Movie, TV Hoeren und Sehen i TV14 przekracza od paru lat 2 miliony egzemplarzy, a dynamika wpływów reklamowych jest jedną z najwyższych na tym rynku prasowym. Klienci doceniają przede wszystkim wysoką jakość edytorską tych magazynów, nowoczesny laoyut i możliwość umieszczania reklam swoich produktów w odpowiednim otoczeniu.




«