CD-ACTION W NOWEJ FORMULE
19.01.2010



19 stycznia ukazuje się lutowe wydanie magazynu CD-Action (2/2010) w odnowionej wersji.

Począwszy od tego wydania redakcja będzie pisała nie tylko o grach na komputery PC, ale również o grach konsolowych (X Box 360 i PlayStation 3).

Odświeżono również formułę stałych i lubianych działów, między innymi Action Redaction i Na Luzie.

Zmienił się układ treści, a całe czasopismo otrzymało nowocześniejszą oprawę graficzną.

Z okazji relaunchu na dołączonej do wydania płycie DVD zamieszczono pełną wersję premierowej gry akcji Ninja Blade oraz przygodową grę So Blonde: Blondynka w opałach i strategię Imperium Romanum.

Odświeżony CD-Action wspiera kampania reklamowa w TVP, Polsacie i TVN.

Kreacje spotu przygotowała agencja Digit-Art z Wrocławia a media zakupiła agencja Mediaedge CIA.

Objętość (132 strony) i cena (14,99) pozostają bez zmiani.


«