GRAZIA z największą akcją rabatową w Polsce
03.10.2013



„GRAZIA” nr 20/2013 z kuponami rabatowymi, w powiększonej objętości 148 stron w sprzedaży już 3 października 2013 roku!

W październiku dwutygodnik „GRAZIA” wspólnie z miesięcznikiem „Twój STYL” organizuje NAJWIĘKSZĄ AKCJĘ RABATOWĄ W POLSCE – „STYLOWE ZAKUPY”. W ww. magazynach (tj. w „GRAZII” nr 20/2013, oraz „Twoim STYLU” nr 10/2013 – na rynku 12 września) znajdą się kupony rabatowe ze zniżkami aż do 60%, na najnowsze kolekcje jesień-zima 2013. Do współpracy przystąpiło ponad 350 firm, co przekłada się na ponad 10 000 sklepów w całej Polsce. Ponadto wraz z tym wydaniem „GRAZII” czytelniczki otrzymają kartę zniżkową do sieci sklepów H&M.

Ze względu na ilość marek biorących udział w tej kampanii, łączny nakład oraz zasięg obu czasopism, „STYLOWE ZAKUPY” to największa akcja rabatowa zorganizowana dotychczas w Polsce. Sponsorem głównym „STYLOWYCH ZAKUPÓW” jest GETIN BANK.

Ponadto w „GRAZII” nr 20/2013 w sekcji „Modna szafa” styliści magazynu wybiorą najmodniejsze ubrania i dodatki z kolekcji firm, które przyłączyły się do akcji rabatowej. W tym numerze, Czytelniczki znajdą również hity z wybiegów, praktyczne porady - jak skompletować garderobę i dobrać idealne dodatki oraz jakie kolory, fasony i wzory będą najmodniejsze tej jesieni.

Sprzedaż „GRAZII” nr 20/2013 będzie wsparta kampanią reklamową w telewizji (stacje Grup: TVP, TVN i Polsatu), w radiu (stacje Grupy RMF), oraz w internecie (Interia.pl).

Cena 2,99 zł za egz., nakład 300 tysięcy.

Kreacja - Happy Hours, mediaplan - MEC


«