MOTOR PODBIJA RYNEK. BAUER WPROWADZA SPRZEDAŻ GWARANTOWANĄ
02.09.2004

Według prognoz Wydawcy sprzedaż nowej wersji tygodnika MOTOR przekroczyła ćwierć miliona egzemplarzy.

W związku z rewelacyjną prognozą sprzedaży nakład tygodnika MOTOR został zwiększony z 300 (nr.35) do 370 tysięcy egzemplarzy (nr. 36).

Numer 37 ukaże się w nakładzie 400 tysięcy egzemplarzy. Warto podkreślić, że jest to w chwili obecnej najwyższy nakład, jaki kiedykolwiek osiągnął w Polsce tytuł z segmentu motoryzacyjnego.


W związku z doskonałymi prognozami sprzedaży MOTORU Wydawca podniósł cenę kolumny reklamowej do 20 tysięcy pln i wprowadził ofertę sprzedaży gwarantowanej powierzchni reklamowej.

Wydawnictwo gwarantuje klientom reklamowym tygodnika MOTOR sprzedaż na poziomie nie mniejszym niż 150 tysięcy egzemplarzy tygodniowo począwszy od numeru 35. aż do końca roku.

W przypadku sprzedaży pomiędzy 100 a 150 tysięcy egzemplarzy tygodniowo klientom reklamowym udzielony zostanie dodatkowy rabat w wysokości 50%.

Natomiast w przypadku osiągnięcia wyników sprzedaży niższych niż 100 tysięcy egzemplarzy klienci reklamowi otrzymają całkowity zwrot kosztów (szczegółowa oferta w Biurze Reklamy prasy motoryzacyjnej).


MOTOR jest najstarszym polskim tytułem motoryzacyjnym: ukazuje się od 52 lat.
Cena pierwszego numeru Motoru w roku 1952 wynosiła...1 złoty.


Nowa wersja tygodnika MOTOR ukazała się 23 sierpnia.

Nowy MOTOR to profesjonalny przewodnik dla miłośników motoryzacji i praktyczny poradnik .
MOTOR informuje o premierach nowych modeli, przeprowadza testy porównawcze aut dostępnych na polskim rynku, pisze także o samochodowych fascynacjach. Jednocześnie ułatwia czytelnikowi poruszanie się w świecie motoryzacji: radzi , jaki samochód i dlaczego wybrać, informuje o zmianach przepisów ruchu drogowego, doradza, jak naprawiać drobne usterki, jak i gdzie kupować samochody używane. Jednym słowem popularyzuje motoryzację , co od samego początku było jednym z głównych celów Tygodnika. Niemal całość materiałów zamieszczanych w Motorze jest robiona w Polsce.

Redaktorem naczelnym tygodnika MOTOR jest Krzysztof Burmajster.









«