NIEWIDZIALNE ŻYCIE NA GORĄCO 28.08.2003
Wydawnictwo Bauer z przykrością , acz tradycyjnie, zmuszone jest sprostować nieprawdziwe dane podane przez konkurencję.
W opublikowanej dzisiaj w serwisach elektronicznych notce dotyczącej nowej zawartości tygodnika Przyjaciółka czytamy ze zdziwieniem, że, po raz kolejny, w segmencie tygodników kobiecych , pozbawiono nas pozycji lidera.
Dowiadujemy się bowiem, że tygodnik Przyjaciółka jest " najlepiej sprzedającym się tygodnikiem kobiecym", podczas gdy z danych ZKDP wynika jasno i wyraźnie, że pierwsze miejsce w segmencie tygodników kobiecych zajmuje Życie na gorąco.
Dane mówią jasno: sprzedaż ŻNG wyniosła w maju 2003 - 663 034 (ZKDP), Przyjaciółki -- 559 085 (ZKDP) , różnica jest więc znaczna i jednoznaczna.
Średnia sprzedaż (także dane ZKDP) w okresie styczeń-maj 2003 to, w naszym przypadku - 658 681 egz.!
Ostatnie potwierdzone dane sprzedaży "Życia na Gorąco" to średnia za lipiec 2003 (5 wydań) - 685 tys. (Dane Wydawcy)
Mamy nadzieję, że brak wzmianki o tygodniku Życie na gorąco w notce o Przyjaciółce wynika jedynie z przeoczenia, bo nie sposób sądzić chyba, że jego istnienie i wysoka pozycja na rynku pozostają dla Edipresse tajemnicą.
«