NOWE WYDANIA SPECJALNE WYDAWNICTWA BAUER
04.07.2003


W sobotę 5 lipca 2003 pojawią się na rynku kolejne dwa wydania specjalne Auto-Moto "BMW Scene" i "VW Scene" skierowane do miłośników tych marek. Oba magazyny o objętości 64+4 strony, w cenie 9,90 PLN, są kontynuacją ubiegłorocznych działań wydawnictwa w sektorze pism motoryzacyjnych i są spełnieniem życzenia Czytelników poprzednich publikacji.

W portfolio magazynów motoryzacyjnych Wydawnictwa Bauer znajdują się: tygodnik MOTOR, dwutygodnik Auto-Moto oraz periodyki poświęcone autom terenowym, tuningowi oraz konkretnym markom samochodów.

Auto Moto jest jednym z najpopularniejszych pism motoryzacyjnych w Polsce, czytanym przez czytanym przez 808 tys. tj.2,7%* czytelników w ogóle, natomiast w grupie: "mężczyźni" zajmuje pierwszą pozycję z 5% czytelnictwem i 727 tys. czytelników*

Auto Moto odnotował w I kwartale 2003 roku przyrost przychodów reklamowych o 91,7% w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego, podczas gdy ilość stron reklamowych wzrosła o 70,22%.**

*źródło PBC General XII'02- IV'03 COW.
**źródło: Export Monitor, bez reklam własnych, 1-3.2002 vs 1-3.2003, 1.2002 - przychody oraz ilość stron Auto dziś i Jutro







W połowie lipca ukaże się "Wydanie Specjalne Tiny. Zioła", znajdziemy w nim między innymi następujące tematy: • Ciekawostki o ziołach ? fakty i mity
• Jak wybierać, przechowywać i suszyć zioła
• kalendarz zbierania ziół
• zioła niebezpieczne
• domowy ziołowy ogródek
• zioła na różne dolegliwości (6 stron)
• zioła dla dzieci
• 7 leczniczych ziół
• zioła odchudzające
• ziołowa dieta wiecznej szczęśliwości
• ziołowa apteczka
• encyklopedia ziół (7 stron+ tytułowa)
• oleje i octy ziołowe
• potrawy z ziołami (6 stron)
• uroda a zioła (4 strony)
• aromaterapia
• nalewki ojców bonifratrów
• gdzie rosną zioła w Polsce ? ziołowy horoskop
• magia ziół
• drobiazgi/akcesoria do kuchni
• krzyżówka

Objętość Wydania specjalnego wyniesie 56+4 strony, cena 3,90 zł,
nakład 90 000 egz..

Tygodnik TINA ma najniższe koszty dotarcia w grupie kobiety 25-55 lat - tylko 25,77 zł, podczas gdy koszt dotarcia innych tygodników z tego segmentu przekracza 33 złote.

Tygodnik TINA , jako jedyny tygodnik kobiecy, odnotował wzrost sprzedaży w pierwszym kwartale 2003 roku.
Sprzedaż TINY wzrosła w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku o 7%, podczas gdy konkurencyjne tytuły odnotowały pokaźny spadek, sięgający nawet 27%.

Sprzedaż TINY w pierwszym kwartale br. wynosiła średnio 384,617 egzemplarzy, co plasuje ją na trzecim miejscu w segmencie.

W marcu br. TINA zajęła drugie miejsce w sprzedaży (385.458) w swoim segmencie.


«