NOWY MOTORYZACYJNY DYREKTOR WYDAWNICZY/ AUTO MOTO JEDZIE CORAZ SZYBCIEJ 20.10.2004
Tomasz Bitner obejmie 2 listopada stanowisko dyrektora wydawniczego pism motoryzacyjnych Wydawnictwa Bauer. Odpowiadać będzie, przy współpracy z członkiem Zarządu, Jerzym Szulwicem, za strategię, rozwój i promocję tygodnika MOTOR i miesięcznika AUTO MOTO, dwóch liderów polskiej prasy motoryzacyjnej.
Tomasz Bitner poprzednio pracował w wydawnictwie Axel Springer, m.in. tworząc dodatek motoryzacyjny do tygodnika Fakt.
Sprzedaż najnowszego numeru miesięcznika AUTO MOTO, pierwszego po zmianie cyklu z dwutygodniowego na miesięczny, wyniesie według prognoz wydawcy 96 tysięcy egzemplarzy. To blisko dwukrotnie więcej od bezpośredniego konkurenta naszego Miesięcznika.
Magazyn ukazuje się w podwójnej specyfikacji, z płyta w cenie 5,90 pln i bez płyty w cenie 3,50 pln.
AUTO MOTO docenili również reklamodawcy - w ostatnim numerze sprzedano ponad 29 kolumn reklamowych.
Dane te potwierdzają zasadność przeprowadzonej zmiany cyklu wydawniczego Auto Moto, szczególnie w kontekście bardzo silnej pozycji jaką na rynku prasowyn zajął tygodnik Motor, drugi tytuł motoryzacyjny w portfolio Wydawnictwa Bauer.
Od wydania 19 czytelnicy Auto Moto wybierać będą Moto Liderów roku 2004 czyli m.in. premierę motoryzacyjną roku, samochód terenowy roku czy też motoryzacyjną reklamę prasową. Plebiscyt trwać będzie do końca roku, a swój finał będzie miał podczas uroczystej gali zorganizowanej na początku przyszłego roku.
«