Nowy Naj: nowa jakość i największy dział zdrowia w segmencie 12.12.2014
15 grudnia Naj debiutuje w zupełnie nowej odsłonie. Pismo wyróżnia teraz największy w segmencie dział zdrowia. W każdym wydaniu 16-stronicowego poradnika medycznego dziennikarki Naj-a oraz uznani eksperci i lekarze z całej Polski zajmą się zdrowiem kobiety, dzieci i całej rodziny. W każdym wydaniu redakcja dostarczać będzie również wiele porad, także z zakresu medycyny naturalnej i zdrowego odżywiania się.
Naj to także jedyny poradnik dla kobiet rekomendowany przez Instytut Praw Pacjenta i Edukacji Zdrowotnej.
Drugim elementem wyróżniającym Naj jest powiększony dział poświęcony kuchni, wzbogacony o dodatkowe przepisy i eksperckie porady.
W warstwie merytorycznej pismo zachowuje swój poradnikowy charakter. Jednak zmianie uległ, podobnie jak w zmienionej niedawno Tinie, sposób komunikowania z czytelniczką. Redakcja postawiła na dłuższe teksty, pogłębione materiały i jeszcze większy profesjonalizm.
Nowy Naj ma bardziej elegancki i przejrzysty layout. Nowoczesna makieta, nowe fonty i kolorystyka oraz duże, piękne zdjęcia sprawiają, że pismo zyskuje nową jakość.
Objętość Naj-a zwiększyła się o 8 stron. Cena pozostaje bez zmian i wynosi 1,45 zł. Także format i papier magazynu pozostają bez zmian.
Nowy Naj będzie dostępny w dwóch wersjach. W podstawowej w cenie 1,45 zł i z książeczką kulinarną w cenie 2,99 zł.
Nr 26 dwutygodnika Naj będzie wsparty kampanią w TV. Produkcję nowego spotu zrealizowała agencja Digit-Art. Dla tytułu zaplanowana jest silna kampania reklamowa. Promocja obejmuje: telewizję (TVP, TVN, Polsatu oraz IDM Net),) i prasę (Tele Tydzień, To & Owo, Kurier TV, Super TV, TV14, Świat Seriali, Tina, Świat Kobiety, Olivia, Kobieta i Życie, Chwila dla Ciebie, Twoje Imperium, Życie na Gorąco, Na Żywo, Rewia, Świat & Ludzie, Takie jest Życie).
Wydawca planuje przeznaczyć na promocję nowego Naj-a ponad milion 100 tysięcy złotych do końca roku.
«