NOWY PORADNIK WYDAWNICTWA BAUER 06.03.2008
13 marca ukazuje się nowa wersja tygodnika dla kobiet CHWILA DLA CIEBIE.
Tytuł , po dokonanych przez wydawcę, Marka Lasotę, zmianach, dołącza do tygodników kobiecych i pozycjonowany będzie obok Tiny, Przyjaciółki, Pani Domu i Naj.
Nowa Chwila dla Ciebie ma teraz okładkę, nowy, ciekawy layout i nowe, znacznie rozbudowane, kolumny poradnikowe.
Redaktor naczelny Chwili dla Ciebie, Jarosław Mrozek, przy współpracy z jednym ze swoich zastępców, Ewą Wagner ( specjalistką w dziedzinie poradnictwa i byłą naczelną m.in. Świata Kobiety), znacznie rozbudował dział poradnikowy wprowadzając nowe kolumny (m.in. Ty i twoje dziecko, SOS dla urody, Czytelniczki pytają) i komentarze ekspertów z dziedziny medycyny, urody, prawa, psychologii, nie rezygnując z charakterystycznych dla tego tytułu materiałów społeczno-interwencyjnym.
Chwila dla Ciebie ma także największy w segmencie dział reportażu, liczący aż siedem kolumn.
Od wydania 11. poradnik Chwila dla Ciebie ukazuje się w nakładzie 600 tysięcy egzemplarzy (poprzednio ok. 480 tysięcy.) . Jego cena nie uległa zmianie i nadal wynosi 1,60 zł. Do tytułu nie będą dołączane gadgety.
Pierwsze wydanie nowej Chwili dla Ciebie ukazuje się w powiększonej o 16 stron objętości i wsparte będzie kampanią promocyjną w TV oraz magazynach Wydawnictwa Bauer. Za kreację odpowiada Wydawnictwo Bauer, za zakup mediów Mediaedge:CIA.
Do końca roku Wydawca przeznaczy na promocję tego tytułu ponad 3 miliony złotych.
Wśród pism kobiecych zajmuje pod względem czytelnictwa drugie miejsce po Życiu na Gorąco.
Chwila dla Ciebie ma ponad 3 miliony czytelników (wg. PBC, CPW, grupa wszyscy, fale I-XII 2007) , najwięcej ze wszystkich tytułów poradnikowych w Polsce. Czytają ją głównie kobiety w wieku 30-45 lat ze średnich i dużych miast.
Rozpowszechnianie płatne wynosi 353.000 egzemplarzy, co plasuje Chwilę dla Ciebie na drugim miejscu wśród kobiecych tygodników poradnikowych, po tygodniku Tina ( dane ZKDP, rozpowszechnianie płatne razem, I-XI 2007).
«