Nowy „Świat Kobiety”

We wtrek 5 czerwca br. ukazało się nowe, zmienione wydanie miesięcznika „Świat kobiety”.

Pismo zyskało wiele nowych działów, bardziej dynamiczny layout i nowoczesny sposób prezentowania treści. Zmiany są odpowiedzią na nowe trendy i oczekiwania czytelniczek.

W zmienionym „Świecie kobiety” znaleźć teraz można dużo więcej ekspertów, porad i tematów.

Największą zmianą jest wprowadzenie 13-stronicowowego superdodatku dla nowoczesnej pani domu. Na jego łamach eksperci „Świata kobiety” będą radzić czytelniczkom jak piękniej, zgodnie z trendami urządzić wnętrza, lepiej zorganizować i posprzątać dom oraz zadbać o aranżację i pielęgnację roślin. W tym wydaniu m. in. pomysły na modny kącik wypoczynkowy; sposób blogerki wnętrzarskiej na odnowienie komody i nowe odmiany pelargonii polecane przez Maję Popielarską.

Oprócz „Poradnika dla nowoczesnej pani domu”, nowością w „Świecie kobiety” są następujące działy:

– „Opieka nad seniorem” (6 stron) – rady specjalistów od zdrowia, żywienia, psychologii i pielęgnacji osób w podeszłym wieku, które pomogą w opiece nad starzejącymi się bliskimi i wesprą opiekunów;

– „Jak robić zdrowe zakupy” (2 strony) – znana dziennikarka Katarzyna Bosacka radzi na co uważać i jak świadomie robić zakupy, by żyć zdrowiej;

– „Podróże z przewodnikiem” (2 strony) – Polacy mieszkający za granicą polecają swoje ulubione miejsca. W tym numerze przewodniczka mieszkająca we Włoszech zabiera nas na wycieczkę po Rzymie.

Zmianie uległa rubryka „Kobieta na czasie”, która pomaga czytelniczkom odnaleźć się w świecie cyfrowej technologii i najnowszych trendów. Prezentowane informacje są teraz jeszcze bardziej aktualne i praktyczne, a proponowane w tym wydaniu aplikacje i elektroniczne gadżety sprawią, że zakupy czy urlop staną się przyjemniejsze.

Ponadto działy: moda, uroda, zdrowie, kuchnia i prawo zyskały więcej tematów i porad specjalistów.

Bohaterkami okładkowymi tego wydania są Maria Pakulnis, Katarzyna Bujakiewicz i Joanna Moro, które mówią o szacunku do własnych korzeni i do tradycji wyniesionych z rodzinnego domu.

Zmiany wspiera ogólnopolska kampania reklamowa obejmująca telewizję (TVP, TVN, Polsat, kanały tematyczne), radio oraz prasę. Cena pisma została zmieniona z 2,49 zł na 2,69 zł.

Nakład tego wydania wyniesie 390.000 egz. Objętość i format miesięcznika „Świat kobiety” pozostały niezmienione.

Kreację spotu reklamowego przygotował Digit-Art, media zakupił dom mediowy Wavemaker.