RÓŻOWA PRZYSZŁOŚĆ ŻÓŁTEJ PRASY 13.03.2003
Dwa tytuły kobieco-rozrywkowe (prasa yellow) Wydawnictwa Bauer, "Życie na gorąco" i "Twoje Imperium" odnotowały w pierwszym miesiącu nowego roku znaczny wzrost przychodów z reklam.
"Życie na gorąco" zarobiło w styczniu o 102% więcej niż w analogicznym okresie roku ubiegłego, a "Twoje Imperium" aż 166% więcej. *
Cały segment prasy kobieco-rozrywkowej Wydawnictwa (Życie na gorąco, Twoje Imperium, Chwila dla Ciebie, Świat Seriali i Takie jest życie) odnotował w styczniu wzrost przychodów z reklam w wysokości 84% w stosunku do stycznia ubiegłego roku.
TWOJE IMPERIUM poddano w zeszłym roku operacji plastycznej. Pierwszy "odnowiony" numer Tygodnika sprzedał się w ilości 327 tysięcy. Do chwili obecnej sprzedaż Twojego Imperium utrzymuje się na stabilnym poziomie ok. 320.000 egz.
Tygodnik "Twoje Imperium" zmienił się od numeru 42/2002 . Nowe "Twoje Imperium" ma większy format, 32 strony i cenę 1 zl. Zmiany zawartości tygodnika są wynikiem badań fokusowych i wychodzą naprzeciw oczekiwaniom czytelniczek. Redakcja wzbogaciła m.in. strony poświęcone aktualnym informacjom o gwiazdach. "Twoje Imperium" zamieszcza więcej wywiadów ze znanymi osobami, krzyżówek i opowieści z życia wziętych ("Historia z tej ziemi"). Tygodnik uzupełniają popularne kolumny (np. "Tanie gotowanie", "Świat mody" i "Sekrety Urody") zawierające wiele ciekawych i praktycznych porad z różnych dziedzin życia.
Aktualny nakład - 405.000 egz.
ŻYCIE NA GORĄCO jest najlepiej sprzedającym się tygodnikiem kobiecym. Przynosi najświeższe wiadomości i ciekawostki z "wielkiego świata". W części poradnikowej znajdują się wskazówki przydatne na co dzień, dotyczące zdrowia, urody, prawa i psychologii.
Średni nakład 2002- 822.365egz.
Sprzedaż /styczeń-wrzesień 2002/ - 648.000
Tegoroczny rekord - sprzedaż nr.4/2003 -822.000 egz.*
*dane wydawcy
«