ŚWIAT KOBIETY ZWIĘKSZA SPRZEDAŻ I WYBIERA NAJLEPSZE PRODUKTY NA RYNKU 06.09.2007
W nr 10 Świata Kobiety (w sprzedaży od 5 września) ogłoszona została pierwsza edycja konkursu SUPERPRODUKT ŚWIATA KOBIETY 2007.
W ramach konkursu SUPERPRODUKT ŚWIATA KOBIETY 2007 wybrane zostaną najlepsze produkty dostępne na rynku, przeznaczone dla kobiet.
To jedyny konkurs wśród wszystkich pism poradnikowych, w którym wybierane są nie tylko kosmetyki, ale i inne produkty.
Superprodukty Świata Kobiety wybierane będą w następujących kategoriach: kosmetyki, artykuły higieniczne, żywność, leki OTC, chemia gospodarcza i drobny sprzęt AGD. W tegorocznej edycji konkursu może wziąć udział każda firma produkująca lub dystrybuująca produkty, które weszły na polski rynek w okresie sierpień 2006 -lipiec 2007.
Superprodukty Świata Kobiety w poszczególnych kategoriach będzie wybierało niezależne jury, w skład którego wchodzą eksperci z różnych dziedzin: prof. Wojciech Drygas kardiolog, dyrektor Programu CINDI (Countrywide Integrated Noncommunicable Disease Intervention Programme) Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) w Polsce, a także pomysłodawca i koordynator Kampanii Antynikotynowej i Ogólnopolskiej Kampanii Aktywności Fizycznej "Postaw serce na nogi"; Małgorzata Kozłowska-Wojciechowska specjalista ds żywienia profilaktycznego i terapeutycznego, przewodnicząca Rady Promocji Zdrowego Żywienia Człowieka; Joanna Chatizow, kosmetolog, założyciel i członek zarządu Polskiego Stowarzyszenia Kosmetycznego, członek Polskiego Towarzystwa Kosmetologów; Bożena Dykiel aktorka, Ewa Wachowicz producentka programów TV, Miss Polonia 1992 oraz III Wicemiss Świata; Monika Krokiewicz Wydawca Luksusowych i Poradnikowych Pism Kobiecych w Wydawnictwie Bauer, Wanda Biernacka-Conrad Redaktor Naczelna Świata Kobiety.
Także czytelniczki Świata Kobiety, poprzez głosowanie sms-owe, wybiorą swój Superprodukt Świata Kobiety 2007 Czytelniczek Świata Kobiety.
Wszystkie produkty zgłoszone do konkursu zaprezentowane będą w numerze 1/2008 Świata Kobiety, a w numerze 3/2008 ogłoszona zostanie informacja oraz zdjęcia nagrodzonych produktów.
Wydawca notuje ostatnio systematyczny wzrost sprzedaży po niedawno przeprowadzonym relaunchu i wprowadzeniu nowej kampanii reklamowej z wykorzystaniem ekspertów Świata Kobiety.
Wg danych Wydawcy sprzedaż numeru 8 Świata Kobiety wyniosła 477 119 egzemplarzy, a numer 9/2007 sprzedał się według prognoz Wydawcy w ilości powyżej pół miliona egzemplarzy!
«