TELE TYDZIEŃ MA WIĘCEJ STRON I NOWYCH AUTORÓW 03.09.2010
Od września Tele Tydzień na stałe zwiększa objętość o 8 stron ( do 108 stron), zmienia papier na lepszy oraz wprowadza wiele nowości redakcyjnych.
Dotychczasowa cena ( 1,90zł) pozostaje bez zmian.
W Tele Tygodniu znajdzie się teraz więcej programów stacji telewizyjnych, informacji z życia gwiazd, ekskluzywnych materiałów z planów filmowych i serialowych oraz praktycznych porad. W części magazynowej pojawi się m.in. Kronika Kryminalna oraz Zwierzenia bez tabu.
Tele Tydzień zamieszczać będzie również więcej materiałów wspomnieniowych z życia telewizji i jej gwiazd (Legendy Ekranu, Co u Pani/Pana słychać?).
Współpracę z Tele Tygodniem, obok piszących już Beaty Tyszkiewicz i Doroty Zawadzkiej, rozpoczną także: Ilona Łepkowska, Maria Szablowska i Andrzej Mleczko.
Na łamy powracają felietony Lidii Stanisławskiej i rysunki Juliana Bohdanowicza. Nowości muzyczne polecać będzie czytelnikom dyrektor muzyczny RMF FM, Adam Czerwiński.
Pierwsze wrześniowe wydanie Tele Tygodnia z 6.09 ukaże się wyjątkowo w jeszcze większej objętości (łącznie 116 stron) – znajdzie się w nim wielki przewodnik po wszystkich jesiennych hitach telewizyjnych.
Promocja w TV ( TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TVN Siedem, TVN Style, TV Polonia, TVP Kultura, kanały At Media) i radiu (RMF FM, Radio ZET) oraz na Interia.pl.
Za produkcję spotów odpowiada agencja Futro Film, za zakup mediów – MEC.
«