Totalna metamorfoza Tiny 13.10.2014
15 października debiutuje Tina w zupełnie nowej odsłonie.
Nowoczesna makieta, odświeżone logo, nowe fonty i kolorystyka sprawiają, że pismo zyskuje jakość jedynego magazynu premium w segmencie dwutygodników poradnikowych.
Poczucie prestiżu, wyjątkowości i charakter premium buduje także dobór zdjęć. Stosunek tekstu do ilustracji został tak skomponowany, aby czytelniczka mogła zaspokoić potrzebę pogłębienia swojej wiedzy.
Wszystkie te elementy sprawiają, że Tina swoją jakością nawiązuje do segmentu miesięczników poradnikowych.
W warstwie merytorycznej pismo zachowuje swój ekspercki i poradnikowy charakter. Jednak zmianie uległ sposób komunikowania z czytelniczką. Redakcja postawiła na dłuższe teksty, pogłębione materiały, jeszcze większy profesjonalizm.
Najważniejszym elementem nowej Tiny jest budowanie emocji, bliskiego kontaktu i długofalowych relacji z czytelniczkami. Stąd większa ilość poruszających reportaży o kobietach, z którymi może utożsamić się czytelniczka.
Zmianę tę akcentuje także nowy dział metamorfozy czytelniczek, który stał się USP magazynu. Tina w naturalny i bezpośredni sposób pokazuje, jak zmienić i dobrać najlepsze: fryzurę, makijaż i stylizację. Bohaterkami sesji są czytelniczki.
Tina pokazuje, że kobiety są wspaniałe takie, jakie są - prawdziwe i naturalne. Takie podejście do bohaterek podkreśla nie tylko sekcja metamorfozy ale także zmiana typu modelki na okładce oraz ilustrowanie materiałów zdjęciami kobiet, z którymi czytelniczka natychmiast może się utożsamić.
Wyróżnikiem Tiny pozostaje także najbardziej obszerna w segmencie kuchnia. Zmienił się jednak jej charakter. Teraz czytelniczki Tiny mogą zainspirować się przepisami przygotowanymi i przetestowanymi przez ekspertów Tiny oraz skorzystać z pomysłów innych czytelniczek. Działy podróże, moda, rozrywka, wnętrza i dekoracje zostały powiększone i zaprojektowane w bardziej wizualny, elegancki sposób.
Wydawca dwutygodnika Tina zdecydował się na zmianę komunikacji reklamowej tego magazynu. Od numeru 22 dwutygodnika Tina sprzedaż pisma wspierać będzie nowy spot reklamowy.
Objętość całej Tiny zwiększyła się o 8 stron. Cena pozostaje bez zmian i wynosi 1,40 zł. Także format i papier magazynu pozostają bez zmian.
Nowa Tina będzie dostępna w dwóch wersjach. Podstawowej w cenie 1,40 zł i z książeczką kulinarną w cenie 2.99 zł.
Dla tytułu zaplanowana jest silna kampania reklamowa. Promocja obejmuje: telewizję (TVP, TVN, Polsatu oraz IDM Net), radio (RMF FM) i prasę (Tele Tydzień, To & Owo, Kurier TV, Super TV, TV14, Świat Seriali, Naj, Świat Kobiety, Olivia, Kobieta i Życie, Chwila dla Ciebie, Twoje Imperium, Życie na Gorąco, Na Żywo, Rewia, Świat & Ludzie, Relaks, Takie jest Życie).
Przewidywane wydatki na promocję wynoszą ok. 3,5 mln zł do końca roku.
Produkcję nowego spotu zrealizowała agencja Digit-Art, zdjęcia - agencja ITC.
«