TV14 – KOLEJNY DWUTYGODNIK TELEWIZYJNY WYDAWNICTWA BAUER 16.09.2009
28 września ukaże się pierwszy numer dwutygodnika telewizyjnego TV 14.
To już kolejny tytuł z segmentu dwutygodników telewizyjnych Premium.
Pierwszy, Tele Świat, debiutuje w nowej odsłonie tydzień wcześniej, 21 września.
Oba magazyny ukazują się w promocyjnej cenie 1,50 złotych, nakładzie 500 tysięcy egzemplarzy i objętości 100 stron. Skierowane są jednak do różnych grup odbiorców.
TV14, magazyn rodzinny kierowany jest do szerokiej grupy odbiorców, zbliżonej do populacji. Zawiera program 54 stacji telewizyjnych oraz rozbudowaną część magazynową, zawierającą liczne kolumny tematyczne związane z rodzinnym charakterem tytułu (zdrowie i uroda, kuchnia, podróże, krzyżówki, horoskopy).
Tele Świat , podobnie, jak w swoim poprzednim, tygodniowym wcieleniu, koncentruje się na bogatym, bo liczącym aż 80 stacji listingu i szczegółowych omówieniach jego najciekawszych pozycji.
Na promocję każdego z nich Wydawca przeznaczy około 3 miliony złotych do końca roku.
Dwutygodniki promowane będą w telewizji (TVP, TVN, Polsat, stacje tematyczne), radiu (RMF+ZET), internecie (Interia) oraz tytułach Wydawnictwa Bauer.
Za kreację odpowiada Happy Hours, za zakup mediów Mediaedge:CIA.
«