Tygodnik Motor – kolejny Numer Jeden Bauera
08.12.2004


We wrześniu br. tygodnik MOTOR wysunął się na pierwsze miejsce w segmencie tygodników motoryzacyjnych. Według ZKDP średnia sprzedaż Motoru wyniosła 303 871 egz., podczas gdy konkurencyjny tytuł sprzedał 97 452 egzemplarzy.

W lipcu, czyli przed relaunchem, średnia sprzedaż tygodnika MOTOR wynosiła 21 856 egzemplarzy. W sierpniu wzrosła ponadpięciokrotnie: do 114 764 egzemplarzy.

Tak imponujący wzrost sprzedaży naszego tygodnika nastąpił po jego relaunchu: 23 sierpnia MOTOR ukazał się w odświeżonej formule. Początek sprzedaży odnowionego MOTORU został wsparty kampanią reklamową.

Równocześnie rósł nakład MOTORU. Średni nakład tygodnika MOTOR osiągnął we wrześniu 448 716 egzemplarzy (w lipcu wynosił 50 006, a w sierpniu już 164 036).

MOTOR jest najstarszym polskim tytułem motoryzacyjnym: ukazuje się od 52 lat.

Nowy MOTOR to profesjonalny przewodnik dla miłośników motoryzacji i praktyczny poradnik.

MOTOR informuje o premierach nowych modeli, przeprowadza testy porównawcze aut dostępnych na polskim rynku, pisze także o samochodowych fascynacjach. Jednocześnie ułatwia czytelnikowi poruszanie się w świecie motoryzacji: radzi , jaki samochód i dlaczego wybrać, informuje o zmianach przepisów ruchu drogowego, doradza, jak naprawiać drobne usterki, jak i gdzie kupować samochody używane. Jednym słowem popularyzuje motoryzację, co od samego początku było jednym z głównych celów Tygodnika.



«