TV14

dwutygodnik
Nakład: 279 179 egz.
Rozpowszechnianie płatne razem: 185 603 egz.
Czytelnictwo: 281 000 osób
Źródło:
ZKDP, rozpowszechnianie płatne razem, średnia jednorazowa za okres 2.2018-1.2019
Polskie Badania Czytelnictwa, 3.2018-2.2019, CPW, 15+, n = 19 979; realizacja Kantar Millward Brown; opracowanie Wydawnictwo Bauer

Stabilne drugie miejsce wśród dwutygodników
z programem telewizyjnym.

ZKDP, rozpowszechnianie płatne razem, średnia jednorazowa za okres 08.2017-07.2018; opracowanie Wydawnictwo Bauer

Kontakt z Biurem Reklamy

Aneta Rym-Gałka
Dyrektor Segmentu Pism Telewizyjnych

T +48 22 517 06 32
M +48 692 402 872
aneta.rym@bauer.pl

ul. Motorowa 1
04-035 Warszawa