TV14

dwutygodnik
Nakład: 273 852 egz.
Rozpowszechnianie płatne razem: 182 497 egz.
Czytelnictwo: 274 000 osób
Źródło:
ZKDP, rozpowszechnianie płatne razem, średnia jednorazowa za okres 5.2018-4.2019
Polskie Badania Czytelnictwa, 6.2018-5.2019, CPW, 15+, n = 20 096; realizacja Kantar Millward Brown; opracowanie Wydawnictwo Bauer

Stabilne drugie miejsce wśród dwutygodników
z programem telewizyjnym.

ZKDP, rozpowszechnianie płatne razem, średnia jednorazowa za okres 08.2017-07.2018; opracowanie Wydawnictwo Bauer

Kontakt z Biurem Reklamy

Aneta Rym-Gałka
Dyrektor Segmentu Pism Telewizyjnych

T +48 22 517 06 32
M +48 692 402 872
aneta.rym@bauer.pl

ul. Motorowa 1
04-035 Warszawa