TV14

dwutygodnik

Nakład: 271 852 egz.
Rozpowszechnianie płatne razem: 180 745 egz.
Czytelnictwo: 237 000 osób
Źródło:
ZKDP, rozpowszechnianie płatne razem, średnia jednorazowa za okres 7.2018-6.2019
Polskie Badania Czytelnictwa, 8.2018-7.2019, CPW, 15+, n = 20 054; realizacja Kantar Millward Brown; opracowanie Wydawnictwo Bauer

Stabilne drugie miejsce wśród dwutygodników
z programem telewizyjnym.

ZKDP, rozpowszechnianie płatne razem, średnia jednorazowa za okres 08.2017-07.2018; opracowanie Wydawnictwo Bauer

Kontakt z Biurem Reklamy

Aneta Rym-Gałka
Dyrektor Segmentu Pism Telewizyjnych

M +48 692 402 872
aneta.rym@bauer.pl

ul. Motorowa 1
04-035 Warszawa