10 MAGAZYNÓW WYDAWNICTWA BAUER ODNOTOWAŁO ZNACZNY WZROST CZYTELNICTWA 10.03.2009
Najnowsze badania czytelnictwa oraz wyniki sprzedaży wskazują na umacniającą się pozycję tytułów Wydawnictwa Bauer.
Oto liderzy czytelnictwa:
Next
Jako jedyny tytuł w segmencie odnotował wzrost czytelnictwa.
W okresie luty 2008-styczeń 2009 czytelnictwo miesięcznika osiągnęło poziom 208 tys. osób i wzrosło o blisko 20% w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego.
Na Żywo
W okresie luty 2008-styczeń 2009 czytelnictwo tygodnika osiągnęło poziom 987 tys. osób i wzrosło o ponad 14% w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego.
Pani
W okresie luty 2008-styczeń 2009 czytelnictwo miesięcznika osiągnęło poziom 703 tys. osób i wzrosło o blisko 14% w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego.
Fun Club
Jako jedyny tytuł w segmencie odnotował wzrost czytelnictwa.
W okresie luty 2008-styczeń 2009 czytelnictwo miesięcznika osiągnęło poziom 128 tys. osób i wzrosło o ponad 13% w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego.
Świat i Ludzie
W okresie luty 2008-styczeń 2009 czytelnictwo tygodnika osiągnęło poziom 483 tys. osób i wzrosło o ponad 11% w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego.
Tina
Odnotowała najwyższą dynamikę w segmencie.
W okresie luty 2008-styczeń 2009 czytelnictwo tygodnika osiągnęło poziom 2,72 mln osób i wzrosło o ponad 8% w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego.
Świat Kobiety
W okresie luty 2008-styczeń 2009 czytelnictwo miesięcznika osiągnęło poziom 1,29 mln osób i wzrosło o 6% w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego.
To i Owo
W okresie luty 2008-styczeń 2009 czytelnictwo tygodnika osiągnęło poziom 1,67 mln osób i wzrosło o blisko 6% w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego.
Twój Styl
W okresie luty 2008-styczeń 2009 czytelnictwo miesięcznika osiągnęło poziom 2,14 mln osób i wzrosło o ponad 4% w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego.
Świat Seriali
W okresie luty 2008-styczeń 2009 czytelnictwo tygodnika osiągnęło poziom 736 tys. osób i wzrosło o blisko 3% w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego.
Wzrasta także rozpowszechnianie płatne razem:
Fun Club
Odnotował najwyższą dynamikę sprzedaży w segmencie.
W okresie styczeń-grudzień 2008 rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 126 tys. egzemplarzy. Dynamika rozpowszechniania wyniosła blisko 10% w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego.
Świat Seriali
W okresie styczeń-grudzień 2008 rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 209 tys. egzemplarzy. Dynamika rozpowszechniania wyniosła blisko 5% w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego.
Magazyn dla Rodziców Mam Dziecko
Jako jedyny w segmencie odnotował wzrost sprzedaży.
W okresie styczeń-grudzień 2008 rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 96 tys. egzemplarzy. Dynamika rozpowszechniania wyniosła blisko 6% w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego.
Magazyn Telewizyjny Kurier TV
W okresie styczeń-grudzień 2008 rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 319 tys. egzemplarzy. Dynamika rozpowszechniania wyniosła 13% w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego.
Tele Max
W okresie styczeń-grudzień 2008 rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 306 tys. egzemplarzy. Dynamika rozpowszechniania wyniosła ponad 11% w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego.
To i Owo
W okresie styczeń-grudzień 2008 rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 480 tys. egzemplarzy. Dynamika rozpowszechniania wyniosła blisko 11% w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego.
Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa, Millward Brown SMG/KRC, CPW , TG: wszyscy 15+, 02.2008-01.2009, n = 47 880, 02.2007-01.2008, n = 46 626
Źródło: ZKDP, rozpowszechnianie płatne razem, 01-12.2008, 01-12.2007
«