Dosotsuj ustawienia
Always Active

Ciasteczka niezbędne są wymagane do włączenia podstawowych funkcji tej witryny, takich jak zapewnienie bezpiecznego logowania lub dostosowywanie preferencji zgody. Te ciasteczka nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osobistą.

Ciasteczka funkcjonalne pomagają w wykonywaniu określonych funkcji, takich jak udostępnianie treści witryny na platformach społecznościowych, zbieranie opinii oraz obsługa innych funkcji stron trzecich.

No cookies to display.

Ciasteczka analityczne są używane do zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający interagują z witryną. Pomagają one dostarczyć informacji dotyczących miar, takich jak liczba odwiedzających, współczynnik odrzuceń, źródło ruchu itp.

Ciasteczka wydajnościowe są używane do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga w dostarczaniu lepszych doświadczeń użytkownika dla odwiedzających.

No cookies to display.

Ciasteczka reklamowe są używane do dostarczania odwiedzającym spersonalizowanych reklam opartych na stronach, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizy skuteczności kampanii reklamowych.

 

No cookies to display.

 „Dobra prasa!” – Bauer wprowadza znak jakości i rozpoczyna kampanię

Od lutego br. na okładkach magazynów Wydawnictwa Bauer pojawia się nowy znak – „Dobra Prasa!”

Znak „Dobra prasa!” to wskazówka dla czytelników oraz sprzedawców prasy, gdzie szukać sprawdzonych i wartościowych treści. To także podpowiedź dla tych, którzy do tej pory kupowali zamknięte niedawno przez inne wydawnictwa  tytuły. Wydawnictwo Bauer ma w swoim portfolio magazyny, które gwarantują wysoką jakość we wszystkich segmentach wydawniczych, w tym tytuły podobnie targetowane i o zbliżonej tematyce oraz strukturze co te ostatnio zamknięte przez inne wydawnictwa.

Wraz w wprowadzeniem znaku jakości „Dobra Prasa!” rusza kampania promująca tytuły Wydawnictwa, obejmująca TV (stacje Polsat, TVN i TVP), radio (RMF), internet i tytuły własne Wydawnictwa, a także punkty sprzedaży w tym sieć urzędów pocztowych.

Autorkami znaku „Dobra Prasa!” są Anna Wydra i Monika Łacmańska-Bycyk, których propozycja została wybrana na drodze wewnętrznego konkursu.