NOWY TWIST STAWIA NA MODĘ, SHOPPING I URODĘ 08.01.2010
12 stycznia 2010 roku na rynku ukaże się zmieniony TWIST. Magazyn ma nową makietę, powiększoną objętość (z 96 do 100 stron) oraz szytą oprawę.
Modyfikacji uległa także struktura pisma i jego zawartość merytoryczna - magazyn stawia teraz na shopping, gwiazdy, urodę i relacje (miłość, przyjaźń, rodzice).
TWIST poświęca teraz więcej stron modzie i urodzie w ujęciu shoppingowym i poradniczym.
Pojawiły się nowe rubryki: m.in. "Street Fashion" - prezentacja mody z polskich ulic, "Moda Online" - trendy z sieci, "Gwiazdy, Trendy, Porady" - informacje z zakresu mody, urody i stylu życia na przykładach gwiazd polskich i zagranicznych oraz dodatkowe strony poświęcone makijażowi, pielęgnacji i fryzurom.
W rozbudowanym dziale poświęconym relacjom redakcja porusza tematy związków międzyludzkich, miłości, przyjaźni, funkcjonowania w grupie, radzenia sobie z problemami w domu i w szkole.
Cena lutowego numeru to 5,49 zł razem z dodatkiem: zestawem kosmetyków składającym się z tuszu do rzęs, błyszczyka i podwójnej kredki - konturówki do oczu i ust.
Wydanie będzie miało wsparcie promocyjne w radiu RMF MAXXX oraz w portalu interia.pl
«