„Życie na Gorąco” i trzy inne magazyny z nowymi dodatkami tematycznymi

 

W wakacje cztery kobiece magazyny rozrywkowe, ukażą się w wersjach powiększonych o specjalne, cykliczne, dodatki tematyczne.

Życie na Gorąco z wyższych sfer

Redakcja tygodnika Życie na Gorąco przygotowała  dodatek specjalny „Z wyższych sfer”. Od 20 lipca,  w kolejnych czterech wydaniach Tygodnika,  ukaże się specjalny, 12-stronicowy cykl poświęcony koronowanym głowom oraz polskim i europejskim arystokratom. Znajdą się w nim bogato  ilustrowane opowieści o miłościach, historii i dramatach.

Pierwsza część poświęcona będzie angielskiej rodzinie królewskiej.

 

„Nasze Melodie”  – specjalny dodatek muzyczny tygodnika „Na Żywo”

„Nasze Melodie”  to czteroczęściowy, wyjątkowy dodatek dla fanów muzyki tanecznej, prezentujący życie od kulis gwiazd disco polo, disco dance, muzyki biesiadnej, a także romskiej. Znajdą się w nim reportaże i wywiady z najpopularniejszymi wykonawcami, nie tylko polskiej, ale i zagranicznej muzyki lat 80-tych i 90-tych.  Pierwsza część dodatku ukaże się 27 lipca w objętości 16 stron.

 

„Rewia” zaprezentuje dodatek „Retro Romanse”

Od 3 sierpnia, w pięciu kolejnych wydaniach ośmiostronicowego dodatku ukazywać się będą najbardziej szokujące i bulwersujące historie miłosne gwiazd filmu i telewizji. Czytelnicy  poznają słynne romanse z lat 50., 60., 70. i 80. Redakcja „Rewii” przygotowała między innymi teksty o wielkim romansie Bogusława Lindy i Poli Raksy, wybuchowym małżeństwie Andrzeja Wajdy i Beaty Tyszkiewicz, miłosnych dylematach Czesława Niemena i włoskiej piosenkarki Faridy, czy związku Liz Taylor i Richarda Burtona

 

  

„Świat i Ludzie” pokazuje  „Polskę pełną skarbów i tajemnic”

Od 6 lipca , przez sześć tygodni ” Świat & Ludzie” zamieszcza ośmiostronicowy dodatek specjalny „Polska pełna skarbów i tajemnic”, ukazujący Polskę mniej znaną, ale wartą odwiedzenia. Redakcja przedstawi między innymi  najpiękniejsze polskie zamki, pałace, parki i ogrody, miejsca kultu lub magiczne miejsca z duszą.

 

Wydaniom wakacyjnym tygodników będą towarzyszyć kampanie promocyjne w wielu stacjach telewizyjnych. Za kreację odpowiada  Digit Art, za zakup mediów MEC.