„Życie na Gorąco” i trzy inne magazyny z nowymi dodatkami tematycznymi
W wakacje cztery kobiece magazyny rozrywkowe, ukażą się w wersjach powiększonych o specjalne, cykliczne, dodatki tematyczne.
Życie na Gorąco z wyższych sfer
Redakcja tygodnika Życie na Gorąco przygotowała dodatek specjalny „Z wyższych sfer”. Od 20 lipca, w kolejnych czterech wydaniach Tygodnika, ukaże się specjalny, 12-stronicowy cykl poświęcony koronowanym głowom oraz polskim i europejskim arystokratom. Znajdą się w nim bogato ilustrowane opowieści o miłościach, historii i dramatach.
Pierwsza część poświęcona będzie angielskiej rodzinie królewskiej.
„Nasze Melodie” – specjalny dodatek muzyczny tygodnika „Na Żywo”
„Nasze Melodie” to czteroczęściowy, wyjątkowy dodatek dla fanów muzyki tanecznej, prezentujący życie od kulis gwiazd disco polo, disco dance, muzyki biesiadnej, a także romskiej. Znajdą się w nim reportaże i wywiady z najpopularniejszymi wykonawcami, nie tylko polskiej, ale i zagranicznej muzyki lat 80-tych i 90-tych. Pierwsza część dodatku ukaże się 27 lipca w objętości 16 stron.
„Rewia” zaprezentuje dodatek „Retro Romanse”
Od 3 sierpnia, w pięciu kolejnych wydaniach ośmiostronicowego dodatku ukazywać się będą najbardziej szokujące i bulwersujące historie miłosne gwiazd filmu i telewizji. Czytelnicy poznają słynne romanse z lat 50., 60., 70. i 80. Redakcja „Rewii” przygotowała między innymi teksty o wielkim romansie Bogusława Lindy i Poli Raksy, wybuchowym małżeństwie Andrzeja Wajdy i Beaty Tyszkiewicz, miłosnych dylematach Czesława Niemena i włoskiej piosenkarki Faridy, czy związku Liz Taylor i Richarda Burtona
„Świat i Ludzie” pokazuje „Polskę pełną skarbów i tajemnic”
Od 6 lipca , przez sześć tygodni ” Świat & Ludzie” zamieszcza ośmiostronicowy dodatek specjalny „Polska pełna skarbów i tajemnic”, ukazujący Polskę mniej znaną, ale wartą odwiedzenia. Redakcja przedstawi między innymi najpiękniejsze polskie zamki, pałace, parki i ogrody, miejsca kultu lub magiczne miejsca z duszą.
Wydaniom wakacyjnym tygodników będą towarzyszyć kampanie promocyjne w wielu stacjach telewizyjnych. Za kreację odpowiada Digit Art, za zakup mediów MEC.