Tele Max
Dwutygodnik telewizyjny w małym formacie adresowany do osób poszukujących wyczerpujących informacji o programie, w szczególności o filmach, serialach oraz wydarzeniach sportowych.
„Tele Max” prezentuje rozbudowane rekomendacje hitów telewizyjnych na dwa tygodnie: filmowych, serialowych, rozrywkowych, dokumentalnych i sportowych. Wyróżnikiem pisma jest bogata część krzyżówkowa. Znaleźć tu można również informacje z życia gwiazd, wywiady, porady z dziedziny zdrowia i urody oraz kulinaria – przepisy na sprawdzone, proste, tanie i smaczne dania. „Tele Max” zawiera program 51 stacji, w tym wszystkich stacji telewizji naziemnej.
dwutygodnik
Sprzedaż wydań:
88 981 egz.
Czytelnictwo:
166 110 osób
Źródło:
Audyt PBC, sprzedaż wydań, średnia jednorazowa za okres 7.2023-6.2024
Polskie Badania Czytelnictwa, Zaangażowanie w reklamę, 9.2023-8.2024, CPW, 15+, n = 21 070, realizacja Kantar Polska, opracowanie Wydawnictwo Bauer
Kontakt w sprawie reklamy
Aneta Rym-Gałka
Dyrektor Segmentu Pism Telewizyjnych
M +48 692 402 872
aneta.rym@bauer.pl
ul. Motorowa 1
04-035 Warszawa