Nowe „Naj” w sprzedaży od 19 lutego

W poniedziałek 19 lutego ukaże się odświeżone wydanie dwutygodnika „Naj”. Od numeru 4/2018 rubrykę Ekstratemat zastępuje nowy, superpraktyczny poradnik Giełda Pomysłów. W każdym wydaniu specjaliści „Naj” doradzają czytelniczkom w ważnych dla nich dziedzinach życia, m.in. w tematach związanych ze zdrowiem, kulinariami, porządkami, dekorowaniem wnętrz, pielęgnacją roślin i zwierząt.

Nowością jest również miniformat Tego nauczyła mnie mama, który pojawia się w ramach wielu działów. Są to sprytne sposoby naszych mam i babć na rozwiązanie codziennych problemów. W numerze znajduje się więcej tematów i porad ekspertów w działach mody i urody. Nie zmieniono objętości działu Kuchnia, natomiast jest w nim więcej przepisów i dodatkowo – rad kulinarnych. Nowy jest też podział rubryki: Kuchnia dla oszczędnych, Domowa cukiernia, Kuchnia na zdrowie oraz Kulinarny leksykon.

Ważną dla czytelniczek część „Naj” stanowi Poradnik medyczny, który liczy aż 11 stron. Nowością jest jednostronicowa rubryka poświęcona psychologii, prowadzona w formie odpowiedzi na pytania. Dział prawny składa się z większej liczby praktycznych porad poświęconych m.in. bezpieczeństwu i oszczędzaniu. Na odświeżonej okładce pisma pojawiły się elementy podkreślające zmiany wewnątrz wydania.

Zmienione wydanie wspiera ogólnopolska kampania reklamowa obejmująca telewizję (TVP, TVN, Polsat, kanały tematyczne) oraz prasę. Cena pisma została zmieniona z 1,50 zł na 1,59 zł. Nakład tego wydania wyniesie 215 000 egzemplarzy. Objętość i format dwutygodnika „Naj” pozostały niezmienione.

Kreację spotu reklamowego przygotował Digit-Art, media zakupił dom mediowy Wavemaker.