25 lipca ukaże się nowe, zmienione wydanie tygodnika „100 rad”
25 lipca br. ukaże się nowe, zmienione wydanie tygodnika „100 rad”- pierwszego w Polsce tygodnika dla kobiet 50 plus.
Nowością, a zarazem wyróżnikiem zmienionego wydania „100 rad” jest rubryka „Jak walczyć o swoje i radzić sobie z bezdusznymi przepisami”, która zastąpiła dotychczasowy cykl „Z nami nie dasz się truć, oszukać, naciągać”. Nowa formuła działu dostarcza czytelniczkom użytecznych informacji o tym, jak dochodzić swoich praw w urzędzie czy u lekarza, jak się bronić przed oszustami i naciągaczami, jak walczyć o swoje i o to, co się im należy oraz gdzie szukać bezpłatnej pomocy.
W dziale Psychologia pojawiła się rubryka „Prawdziwe problemy kobiet 50+”, w której opisana jest historia czytelniczki, będąca podstawą porad psychologa. „By żyło się łatwiej” to proste techniki psychologiczne, które pomogą dojrzałym kobietom w codziennym życiu.
Rubryka „Zioła wokół nas” stała się bardziej różnorodna i znaleźć w niej można więcej użytecznych informacji dotyczących kuracji ziołowych na różnego typu schorzenia.
Nowości w numerze uzupełniają porady konsumenckie, które pomogą w podejmowaniu świadomych decyzji w zakupach: jaki skład powinny mieć naprawdę zdrowe produkty, jak nie dać się oszukać przez marketingowe triki stosowane przez producentów i jak wybrać spośród podobnych do siebie produktów ten, który jest lepszy z punktu widzenia czytelniczki.
Odświeżona została również makieta pisma, powiększono zdjęcia w wybranych działach, uproszczono nawigację, jest więcej światła, po to by ulubiony tytuł kobiet 50+ dawał większą przyjemność z czytania.
Zmiany wspiera ogólnopolska kampania reklamowa obejmująca telewizję (TVP, TVN, Polsat, kanały tematyczne) oraz prasę. Cena pisma pozostała bez zmian – 1,59 zł. Nakład „100 rad” nr 30/2019 wynosi 350 tys. egz. Objętość i format pozostały niezmienione.
Kreację spotu reklamowego przygotował Digit-Art, media zakupił dom mediowy Wavemaker