„Dobra prasa!” – Bauer wprowadza znak jakości i rozpoczyna kampanię
Od lutego br. na okładkach magazynów Wydawnictwa Bauer pojawia się nowy znak – „Dobra Prasa!”
Znak „Dobra prasa!” to wskazówka dla czytelników oraz sprzedawców prasy, gdzie szukać sprawdzonych i wartościowych treści. To także podpowiedź dla tych, którzy do tej pory kupowali zamknięte niedawno przez inne wydawnictwa tytuły. Wydawnictwo Bauer ma w swoim portfolio magazyny, które gwarantują wysoką jakość we wszystkich segmentach wydawniczych, w tym tytuły podobnie targetowane i o zbliżonej tematyce oraz strukturze co te ostatnio zamknięte przez inne wydawnictwa.
Wraz w wprowadzeniem znaku jakości „Dobra Prasa!” rusza kampania promująca tytuły Wydawnictwa, obejmująca TV (stacje Polsat, TVN i TVP), radio (RMF), internet i tytuły własne Wydawnictwa, a także punkty sprzedaży w tym sieć urzędów pocztowych.
Autorkami znaku „Dobra Prasa!” są Anna Wydra i Monika Łacmańska-Bycyk, których propozycja została wybrana na drodze wewnętrznego konkursu.