Dosotsuj ustawienia
Always Active

Ciasteczka niezbędne są wymagane do włączenia podstawowych funkcji tej witryny, takich jak zapewnienie bezpiecznego logowania lub dostosowywanie preferencji zgody. Te ciasteczka nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osobistą.

Ciasteczka funkcjonalne pomagają w wykonywaniu określonych funkcji, takich jak udostępnianie treści witryny na platformach społecznościowych, zbieranie opinii oraz obsługa innych funkcji stron trzecich.

No cookies to display.

Ciasteczka analityczne są używane do zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający interagują z witryną. Pomagają one dostarczyć informacji dotyczących miar, takich jak liczba odwiedzających, współczynnik odrzuceń, źródło ruchu itp.

Ciasteczka wydajnościowe są używane do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga w dostarczaniu lepszych doświadczeń użytkownika dla odwiedzających.

No cookies to display.

Ciasteczka reklamowe są używane do dostarczania odwiedzającym spersonalizowanych reklam opartych na stronach, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizy skuteczności kampanii reklamowych.

 

No cookies to display.

Chwila dla Ciebie

„Chwila dla Ciebie” to tygodnik o charakterze społeczno-interwencyjnym, w którym opisane są prawdziwe historie. Można w nim znaleźć wiele reportaży pochodzących od czytelniczek – materiały te poruszają ważne problemy z życia rodzinnego bohaterek, ukazują ich rodzinne troski, radości oraz paradoksy systemu prawnego i niesprawiedliwość społeczną.

W „Chwili dla Ciebie” czytelniczki znajdą również wiele informacji z zakresu poradnictwa dla kobiet. Są to: moda, uroda, porady dla domu i ogrodu, liczne kulinarne przepisy od czytelniczek, dział zdrowia i prozdrowotnego odżywiania się, psychologia i prawo. W numerze znajdują się również strony z krzyżówkami. Podstawowe przesłanie czasopisma brzmi: „Chwila dla Ciebie” pomaga w życiu!

tygodnik

Sprzedaż wydań:
139 910 egz.

Czytelnictwo:
592 736 osób

Źródło:
Audyt PBC, sprzedaż wydań, średnia jednorazowa za okres 1-12.2024
Polskie Badania Czytelnictwa, Zaangażowanie w reklamę, 1-12.2024, CPW, 15+, n = 22 882, realizacja Kantar Polska, opracowanie Wydawnictwo Bauer

Kontakt w sprawie reklamy
Katarzyna Kilanowska
Dyrektor Segmentu Pism Poradniczo-Rozrywkowych, Ogrodniczych i Kulinarnych

M +48 692 461 080
katarzyna.kilanowska@bauer.pl

ul. Motorowa 1
04-035 Warszawa

Do pobrania