Dosotsuj ustawienia
Always Active

Ciasteczka niezbędne są wymagane do włączenia podstawowych funkcji tej witryny, takich jak zapewnienie bezpiecznego logowania lub dostosowywanie preferencji zgody. Te ciasteczka nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osobistą.

Ciasteczka funkcjonalne pomagają w wykonywaniu określonych funkcji, takich jak udostępnianie treści witryny na platformach społecznościowych, zbieranie opinii oraz obsługa innych funkcji stron trzecich.

No cookies to display.

Ciasteczka analityczne są używane do zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający interagują z witryną. Pomagają one dostarczyć informacji dotyczących miar, takich jak liczba odwiedzających, współczynnik odrzuceń, źródło ruchu itp.

Ciasteczka wydajnościowe są używane do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga w dostarczaniu lepszych doświadczeń użytkownika dla odwiedzających.

No cookies to display.

Ciasteczka reklamowe są używane do dostarczania odwiedzającym spersonalizowanych reklam opartych na stronach, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizy skuteczności kampanii reklamowych.

 

No cookies to display.

Poradnik 50+

Miesięcznik adresowany do dojrzałych czytelniczek o tradycyjnym i praktycznym podejściu do życia. Dostarcza mnóstwo porad, wskazówek i odpowiedzi na najbardziej aktualne problemy osób w dojrzałym wieku. Szeroko traktuje tematykę zdrowotną i prozdrowotną, z dużym naciskiem na domową rehabilitację.

Kluczowymi działami magazynu są: cykl „Jak wykorzystać dla zdrowia naturalny rytm dnia” oraz „Zanim wejdziesz w złoty wiek – jak utrzymać sprawność do późnych lat”. Wyróżnikami pisma są również: dział poświęcony opiece nad seniorami, zawierający porady dotyczące ich zdrowia, pielęgnacji i samopoczucia, „Psychologia na co dzień” i „Jesteśmy na czasie” Materiały konsultowane są przez ekspertów, a kwestie trudne wyjaśniane w przejrzysty sposób.

miesięcznik

Sprzedaż wydań:
119 716 egz.

Czytelnictwo:
161 987 osób

Źródło:
Audyt PBC, sprzedaż wydań, średnia jednorazowa za okres 1-12.2024
Polskie Badania Czytelnictwa, Zaangażowanie w reklamę, 1-12.2024, CPW, 15+, n = 22 882, realizacja Kantar Polska, opracowanie Wydawnictwo Bauer

Kontakt w sprawie reklamy
Beata Bartczak
Dyrektor Reklamy Segmentu Pism Poradnikowych

M +48 692 440 131
beata.bartczak@bauer.pl

ul. Motorowa 1
04-035 Warszawa

Do pobrania