Dosotsuj ustawienia
Always Active

Ciasteczka niezbędne są wymagane do włączenia podstawowych funkcji tej witryny, takich jak zapewnienie bezpiecznego logowania lub dostosowywanie preferencji zgody. Te ciasteczka nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osobistą.

Ciasteczka funkcjonalne pomagają w wykonywaniu określonych funkcji, takich jak udostępnianie treści witryny na platformach społecznościowych, zbieranie opinii oraz obsługa innych funkcji stron trzecich.

No cookies to display.

Ciasteczka analityczne są używane do zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający interagują z witryną. Pomagają one dostarczyć informacji dotyczących miar, takich jak liczba odwiedzających, współczynnik odrzuceń, źródło ruchu itp.

Ciasteczka wydajnościowe są używane do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga w dostarczaniu lepszych doświadczeń użytkownika dla odwiedzających.

No cookies to display.

Ciasteczka reklamowe są używane do dostarczania odwiedzającym spersonalizowanych reklam opartych na stronach, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizy skuteczności kampanii reklamowych.

 

No cookies to display.

Retro

Magazyn „Retro” od razu stał się przebojem czytelniczym. W unikatowy sposób prezentuje największe polskie i zagraniczne gwiazdy – ikony XX wieku. Rzadko prezentowane zdjęcia, mało znane fakty z życia idoli kinowego ekranu i telewizyjnych „okienek” budują narrację, która trafiła do serc czytelniczek.

Miesięcznik bardzo dba o faktografię prezentowanych zdarzeń, zapraszając na swoje łamy uznane autorytety historyczne, które potrafią w ciekawy sposób napisać zupełnie nową historię o znanych – wydawałoby się – faktach i zdarzeniach. Unikatowa treść miesięcznika pozwoliła zbudować wyjątkową więź z czytelnikami, którzy podpowiadają redakcji, jakie ważne i interesujące zdarzenia „z tamtych lat” mogłyby znaleźć się na łamach.

miesięcznik

Sprzedaż wydań:
61 721 egz.

Czytelnictwo:
87 617 osób

Źródło:
Audyt PBC, sprzedaż wydań, średnia jednorazowa za okres 1-12.2024
Polskie Badania Czytelnictwa, Zaangażowanie w reklamę, 1-12.2024, CPW, 15+, n = 22 882, realizacja Kantar Polska, opracowanie Wydawnictwo Bauer

Kontakt w sprawie reklamy
Katarzyna Kilanowska
Dyrektor Segmentu Pism Poradniczo-Rozrywkowych, Ogrodniczych i Kulinarnych

M +48 692 461 080
katarzyna.kilanowska@bauer.pl

ul. Motorowa 1
04-035 Warszawa

Do pobrania