Dosotsuj ustawienia
Always Active

Ciasteczka niezbędne są wymagane do włączenia podstawowych funkcji tej witryny, takich jak zapewnienie bezpiecznego logowania lub dostosowywanie preferencji zgody. Te ciasteczka nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osobistą.

Ciasteczka funkcjonalne pomagają w wykonywaniu określonych funkcji, takich jak udostępnianie treści witryny na platformach społecznościowych, zbieranie opinii oraz obsługa innych funkcji stron trzecich.

No cookies to display.

Ciasteczka analityczne są używane do zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający interagują z witryną. Pomagają one dostarczyć informacji dotyczących miar, takich jak liczba odwiedzających, współczynnik odrzuceń, źródło ruchu itp.

Ciasteczka wydajnościowe są używane do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga w dostarczaniu lepszych doświadczeń użytkownika dla odwiedzających.

No cookies to display.

Ciasteczka reklamowe są używane do dostarczania odwiedzającym spersonalizowanych reklam opartych na stronach, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizy skuteczności kampanii reklamowych.

 

No cookies to display.

Sukcesy i Porażki

„Sukcesy i Porażki” to dwutygodnik dla kobiet zawierający historie z życia – pisane w formie zwierzenia, w pierwszej osobie. Narratorem opowieści najczęściej jest kobieta.

W każdym numerze znajduje się czternaście historii zróżnicowanych pod względem długości i tematyki. Każda kobieta znajdzie tu coś dla siebie: opowieści o miłości, rodzinie, pracy, o wszystkim tym, co zdarza się kobietom w codziennym życiu, co je cieszy i co je boli.

Oprócz interesujących historii w czasopiśmie znajdują się też strony z przepisami kulinarnymi (na dania obiadowe oraz ciasta i desery), ciekawostki, krzyżówki oraz horoskop. W każdym numerze wspominamy fakty z czasów PRL-u i prezentujemy znaną osobę (Polkę bądź Polaka), która rozsławiła nasz kraj na całym świecie.

dwutygodnik

Sprzedaż wydań:
39 514 egz.

Czytelnictwo:
222 395 osób

Źródło:
Audyt PBC, sprzedaż wydań, średnia jednorazowa za okres 1-12.2024
Polskie Badania Czytelnictwa, Zaangażowanie w reklamę, 1-12.2024, CPW, 15+, n = 22 882, realizacja Kantar Polska, opracowanie Wydawnictwo Bauer

Kontakt w sprawie reklamy
Katarzyna Kilanowska
Dyrektor Segmentu Pism Poradniczo-Rozrywkowych, Ogrodniczych i Kulinarnych

M +48 692 461 080
katarzyna.kilanowska@bauer.pl

ul. Motorowa 1
04-035 Warszawa

Do pobrania