Dosotsuj ustawienia
Always Active

Ciasteczka niezbędne są wymagane do włączenia podstawowych funkcji tej witryny, takich jak zapewnienie bezpiecznego logowania lub dostosowywanie preferencji zgody. Te ciasteczka nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osobistą.

Ciasteczka funkcjonalne pomagają w wykonywaniu określonych funkcji, takich jak udostępnianie treści witryny na platformach społecznościowych, zbieranie opinii oraz obsługa innych funkcji stron trzecich.

No cookies to display.

Ciasteczka analityczne są używane do zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający interagują z witryną. Pomagają one dostarczyć informacji dotyczących miar, takich jak liczba odwiedzających, współczynnik odrzuceń, źródło ruchu itp.

Ciasteczka wydajnościowe są używane do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga w dostarczaniu lepszych doświadczeń użytkownika dla odwiedzających.

No cookies to display.

Ciasteczka reklamowe są używane do dostarczania odwiedzającym spersonalizowanych reklam opartych na stronach, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizy skuteczności kampanii reklamowych.

 

No cookies to display.

Tele Max

Dwutygodnik telewizyjny w małym formacie adresowany do osób poszukujących wyczerpujących informacji o programie, w szczególności o filmach, serialach oraz wydarzeniach sportowych.
„Tele Max” prezentuje rozbudowane rekomendacje hitów telewizyjnych na dwa tygodnie: filmowych, serialowych, rozrywkowych, dokumentalnych i sportowych. Wyróżnikiem pisma jest bogata część krzyżówkowa. Znaleźć tu można również informacje z życia gwiazd, wywiady, porady z dziedziny zdrowia i urody oraz kulinaria – przepisy na sprawdzone, proste, tanie i smaczne dania. „Tele Max” zawiera program 51 stacji, w tym wszystkich stacji telewizji naziemnej.

dwutygodnik

Sprzedaż wydań:
88 050 egz.

Czytelnictwo:
167 525 osób

Źródło:
Audyt PBC, sprzedaż wydań, średnia jednorazowa za okres 1-12.2024
Polskie Badania Czytelnictwa, Zaangażowanie w reklamę, 1-12.2024, CPW, 15+, n = 22 882, realizacja Kantar Polska, opracowanie Wydawnictwo Bauer

Kontakt w sprawie reklamy
Aneta Rym-Gałka
Dyrektor Segmentu Pism Telewizyjnych

M +48 692 402 872
aneta.rym@bauer.pl

ul. Motorowa 1
04-035 Warszawa

Do pobrania