Tina
Wyjątkowy, ekspercki dwutygodnik poradnikowy z nowoczesną makietą i pogłębionymi tekstami. To pismo bliskie czytelniczkom, zawierające poruszające reportaże o kobietach, z którymi mogą się utożsamić.
Szczególnie cenionym działem w piśmie są Metamorfozy, cykliczny materiał, w którym bohaterkami są czytelniczki. Wyróżnikiem „Tiny” pozostaje także najbardziej obszerna w segmencie kuchnia z przepisami przygotowanymi i przetestowanymi przez ekspertów. Ponadto w magazynie znajdziemy zdrowie i psychologię, porady dla domu oraz prawo. Magazyn tworzony jest w systemie 360 stopni, by odpowiedzieć na wszystkie potrzeby kobiet.
dwutygodnik
Sprzedaż wydań:
32 207 egz.
Czytelnictwo:
263 234 osób
Źródło:
Audyt PBC, sprzedaż wydań, średnia jednorazowa za okres 7.2023-6.2024
Polskie Badania Czytelnictwa, Zaangażowanie w reklamę, 9.2023-8.2024, CPW, 15+, n = 21 070, realizacja Kantar Polska, opracowanie Wydawnictwo Bauer
Kontakt w sprawie reklamy
Beata Bartczak
Dyrektor Reklamy Segmentu Pism Poradnikowych
M +48 692 440 131
beata.bartczak@bauer.pl
ul. Motorowa 1
04-035 Warszawa