Dosotsuj ustawienia
Always Active

Ciasteczka niezbędne są wymagane do włączenia podstawowych funkcji tej witryny, takich jak zapewnienie bezpiecznego logowania lub dostosowywanie preferencji zgody. Te ciasteczka nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osobistą.

Ciasteczka funkcjonalne pomagają w wykonywaniu określonych funkcji, takich jak udostępnianie treści witryny na platformach społecznościowych, zbieranie opinii oraz obsługa innych funkcji stron trzecich.

No cookies to display.

Ciasteczka analityczne są używane do zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający interagują z witryną. Pomagają one dostarczyć informacji dotyczących miar, takich jak liczba odwiedzających, współczynnik odrzuceń, źródło ruchu itp.

Ciasteczka wydajnościowe są używane do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga w dostarczaniu lepszych doświadczeń użytkownika dla odwiedzających.

No cookies to display.

Ciasteczka reklamowe są używane do dostarczania odwiedzającym spersonalizowanych reklam opartych na stronach, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizy skuteczności kampanii reklamowych.

 

No cookies to display.

TV14

Magazyn adresowany do szerokiej grupy kobiet i mężczyzn oczekujących od pisma telewizyjnego znacznie więcej niż samego programu. „TV14” oprócz programu 64 stacji na dwa tygodnie zawiera również rozbudowaną część magazynową, na którą składają się najnowsze wiadomości z życia gwiazd, wywiady z ludźmi telewizji, informacje o aktualnie produkowanych filmach i programach, polecane przez redakcję najlepsze programy na nadchodzące dwa tygodnie, streszczenia seriali oraz rekomendacje hitów filmowych na każdy dzień. W każdym wydaniu znaleźć można również najciekawsze propozycje z bogatej oferty platform VOD. „TV14” to również bogaty i praktyczny poradnik poruszający tematykę zdrowia, urody i kulinariów oraz rozbudowana część krzyżówkowa.

dwutygodnik

Sprzedaż wydań:
118 884 egz.

Czytelnictwo:
170 738 osób

Źródło:
Audyt PBC, sprzedaż wydań, średnia jednorazowa za okres 1-12.2024
Polskie Badania Czytelnictwa, Zaangażowanie w reklamę, 1-12.2024, CPW, 15+, n = 22 882, realizacja Kantar Polska, opracowanie Wydawnictwo Bauer

Kontakt w sprawie reklamy
Aneta Rym-Gałka
Dyrektor Segmentu Pism Telewizyjnych

M +48 692 402 872
aneta.rym@bauer.pl

ul. Motorowa 1
04-035 Warszawa

Do pobrania