Życie na Gorąco
„Życie na Gorąco” – na rynku od 29 lat – jest wciąż najlepiej sprzedającym się tygodnikiem dla kobiet. Kolorowy, popularny magazyn opowiadający o największych gwiazdach polskiego i światowego show-biznesu. Wielką popularnością cieszy się dział poświęcony koronowanym głowom i europejskim dworom królewskim. Zawartość tygodnika uzupełnia największa w tym segmencie liczba porad (lekarza, prawnika, psychologa, ekonomisty), z których najbardziej cenione są rady dotyczące zdrowia. Czytelniczki gromadzą przepisy kulinarne prezentowane w magazynie.
W chwilach szczególnie ważnych i ciekawych wydarzeń „Życie na Gorąco” zwiększa swoją objętość lub przygotowuje wydania specjalne. Wszystko to razem sprawia, że ma największą wśród tygodników rozrywkowych liczbę stałych czytelniczek, które w każdy czwartek idą do kiosków po „swoje ulubione Życie”.
tygodnik
Sprzedaż wydań:
269 931 egz.
Czytelnictwo:
828 794 osób
Źródło:
Audyt PBC, sprzedaż wydań, średnia jednorazowa za okres 7.2023-6.2024
Polskie Badania Czytelnictwa, Zaangażowanie w reklamę, 9.2023-8.2024, CPW, 15+, n = 21 070, realizacja Kantar Polska, opracowanie Wydawnictwo Bauer
Kontakt w sprawie reklamy
Katarzyna Kilanowska
Dyrektor Segmentu Pism Poradniczo-Rozrywkowych, Ogrodniczych i Kulinarnych
M +48 692 461 080
katarzyna.kilanowska@bauer.pl
ul. Motorowa 1
04-035 Warszawa