Dosotsuj ustawienia
Always Active

Ciasteczka niezbędne są wymagane do włączenia podstawowych funkcji tej witryny, takich jak zapewnienie bezpiecznego logowania lub dostosowywanie preferencji zgody. Te ciasteczka nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osobistą.

Ciasteczka funkcjonalne pomagają w wykonywaniu określonych funkcji, takich jak udostępnianie treści witryny na platformach społecznościowych, zbieranie opinii oraz obsługa innych funkcji stron trzecich.

No cookies to display.

Ciasteczka analityczne są używane do zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający interagują z witryną. Pomagają one dostarczyć informacji dotyczących miar, takich jak liczba odwiedzających, współczynnik odrzuceń, źródło ruchu itp.

Ciasteczka wydajnościowe są używane do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga w dostarczaniu lepszych doświadczeń użytkownika dla odwiedzających.

No cookies to display.

Ciasteczka reklamowe są używane do dostarczania odwiedzającym spersonalizowanych reklam opartych na stronach, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizy skuteczności kampanii reklamowych.

 

No cookies to display.

OLIVIA magazynem premium

 

11. września na rynku pojawi się nowa odmieniona Olivia.

Dzięki nowej eleganckiej makiecie, nowym rubrykom i tematom pismo zyskało jakość magazynu premium. W Olivii znajdziemy teraz więcej treści lifestylowych, ciekawych, inspirujących materiałów zgodnych z aktualnymi trendami, w tym m. in. nowy dział „Wellbeing”.


Nowym formatem jest „Temat na czasie”, który dotyczy aktualnego zagadnienia społecznego. W tym wydaniu: o dylemacie polskich kobiet – po urlopie macierzyńskim zostać z dzieckiem w domu, czy wrócić do pracy.


Inne nowe rubryki to „Trendy”, przedstawiające nowe modne kierunki we wnętrzach, modzie, stylu życia oraz „Kuchnia wege”, w której znaleźć można przepisy blogerki Alicji Rokickiej – Wegannerd.


Moda stała się bardziej dynamiczna i inspiracyjna,  poszerzony został dział Kultura. Dział Psychologia dotyczy teraz przede wszystkim kariery, partnerstwa, samorozwoju oraz wychowania dzieci od wieku wczesnoszkolnego.


Nowością jest również dział Wellbeing – jak żyć lepiej, pełniej i w zgodzie z naturą. W tym miesiącu: o spacerach, które leczą duszę, odkrywamy moc wyciągów z leśnych roślin, dieta dobra dla organizmu i naszej planety oraz sofrologia –  ulubiona technika relaksacyjna Francuzek.


Do Olivii dołączyli nowi felietoniści – Dorota Szelągowska, która pisze o tym, co w życiu jest ważne oraz Leszek Talko, który opisuje rzeczywistość widzianą męskim okiem.

Layout pisma oraz logo tytułu  są teraz nowocześniejsze, a czcionka powiększona. Główne działy pisma otwierają duże zdjęcia. Okładka jest bardziej elegancka, spokojniejsza i bardziej minimalistyczna. Bohaterkami okładek pozostają polskie gwiazdy – w tym wydaniu znalazła się na niej Marta Żmuda Trzebiatowska.


Grupa docelowa magazynu to kobiety 30 plus, z wykształceniem wyższym, mieszkanki dużych miast. To osoby otwarte na nowości, stawiające w życiu na jakość, a nie ilość, szukające inspiracji, rozwijające swoje pasje i realizujące marzenia.


Nowe wydanie Olivii  dostępne jest w cenie promocyjnej 1,99 zł (cena regularna 3,19 zł) oraz w cenie 6,99 zł z błyszczykiem do ust AA Wings of Color. Wydanie wspiera kampania reklamowa w mediach. Profil Olivii obecny jest na Facebooku i Instagramie (olivia magazyn).