Dosotsuj ustawienia
Always Active

Ciasteczka niezbędne są wymagane do włączenia podstawowych funkcji tej witryny, takich jak zapewnienie bezpiecznego logowania lub dostosowywanie preferencji zgody. Te ciasteczka nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osobistą.

Ciasteczka funkcjonalne pomagają w wykonywaniu określonych funkcji, takich jak udostępnianie treści witryny na platformach społecznościowych, zbieranie opinii oraz obsługa innych funkcji stron trzecich.

No cookies to display.

Ciasteczka analityczne są używane do zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający interagują z witryną. Pomagają one dostarczyć informacji dotyczących miar, takich jak liczba odwiedzających, współczynnik odrzuceń, źródło ruchu itp.

Ciasteczka wydajnościowe są używane do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga w dostarczaniu lepszych doświadczeń użytkownika dla odwiedzających.

No cookies to display.

Ciasteczka reklamowe są używane do dostarczania odwiedzającym spersonalizowanych reklam opartych na stronach, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizy skuteczności kampanii reklamowych.

 

No cookies to display.

Relaunch dwutygodnika „Przyjaciółka”

Już 21 stycznia w sprzedaży pojawi się pierwszy numer dwutygodnika  „Przyjaciółka” w odświeżonej formule!

 Począwszy od wydania 2/2021 „Przyjaciółka” będzie miała, nowe rubryki z poradami, które w jeszcze lepszym stopniu odpowiadają na potrzeby i zainteresowania czytelniczek magazynu.

W styczniowym wydaniu w dziale słodka kuchnia „Przyjaciółki” znajdzie się nowa rubryka „Z notatnika cukiernika” zawierająca sprawdzone przepisy i patenty na pyszne, słodkie wypieki  – w numerze 2/2021 będą to „Torty na biszkopcie”.  Dział  giełda porad został rozszerzony o tematykę „Twoje rośliny w domu, ogrodzie i na balkonie”, która jest naturalnym i ważnym uzupełnieniem zagadnień związanych z domem – najbliższym otoczeniem czytelniczek magazynu. Nowością jest także, rubryka „Polskie sanktuaria” będąca przewodnikiem po chrześcijańskich miejscach kultu w Polsce i zagranicą, opisująca ich historie, cuda i uzdrowienia.

 

Nowa „Przyjaciółka” jest dostępna w dwóch wersjach. Podstawowej w cenie 2,19 zł i z książeczką kulinarną w cenie 3,49 zł.

Sprzedaż wydania 2/2020 zostanie wsparta kampanią reklamową w TV, natomiast wydanie 3/2020 kampanią w radiu RMF FM. Promocja wydań obejmuje także magazyny Wydawnictwa Bauer.

Zakup mediów zaplanował dom mediowy Wavemaker, a kreację przygotował dział marketingu Wydawnictwa Bauer.

Nakład nr 2/2020 „Przyjaciółki” wyniesie 235.000 egz.