Rusza Bridge 2024, projekt badawczy dla Wydawnictwa Bauer
W 2024 roku Wydawnictwo Bauer przeprowadzi kompleksowe badanie preferencji Czytelniczek i Czytelników, Projekt Bridge 2024.
Ta największa w historii Wydawnictwa wieloetapowa analiza, opracowana przez firmę Brandquest Media przeprowadzona będzie wraz z pracownikami Wydawnictwa. Projekt potrwa 6 miesięcy i będzie składał się z 8 etapów, a badania będą realizowane w kilku miejscach w Polsce.
Pogłębione wywiady grupowe, ankiety oraz badania etnograficzne pozwolą lepiej poznać czytelniczki, zrozumieć ich życie i zidentyfikować potrzeby. Warsztaty dla redaktorów dadzą możliwość wypracowania praktycznego wykorzystania wyników badań na jeszcze lepsze dopasowanie treści magazynów do oczekiwań odbiorców.
Brandquest Media od 25 lat zajmuje się badaniami i doradztwem strategicznym na rynku mediów. Jest na polskim rynku firmą wyspecjalizowaną w badaniach odbiorców mediów. Doświadczenie zdobywała prowadząc kilkaset projektów z odbiorcami prasy, telewizji, internetu i widzami filmów fabularnych. Od ponad 20 lat firma Brandquest współpracuje z Wydawnictwem Bauer. Badała większość pism Wydawnictwa i przeprowadziła rozmowy z kilkoma tysiącami czytelniczek prasy w trakcie projektów badawczych.