Twój STYL – zmiana logotypu, makiety i nowy układ magazynu

Marcowe wydanie magazynu Twój STYL ukazuje się 14 lutego  w nowej odsłonie. Miesięcznik ma nowe, nowocześniejsze logo i bardziej przejrzystą i ułatwiającą nawigację makietę. Częściowo zmienił się układ magazynu i pojawiły nowe formaty i sekcje tematyczne.

Twój STYL otwierają teraz jednokolumnowe materiały poświęcone nie tylko, jak dotąd, modzie i urodzie, ale trendom ze wszystkich interesujących czytelniczek dziedzin: sztuki, dizajnu, kuchni, ekologii.

Pierwsza część miesięcznika, obejmująca wywiady, reportaże  i inne formaty, jest teraz  bardziej niż dotychczas ukierunkowana na ciekawe, inspirujące, warte poznania kobiety wyróżniające się pasją, profesją, autorytetem, ekspertki z różnych dziedzin, działające także w lokalnie.  Jak przystało na magazyn czytany przez trzy pokolenia Polek, Twój STYL prezentować będzie teksty poświęcone rodzinnym wartościom, jak  i najciekawszym postaciom i wydarzeniom z XX wieku.

Nowy Twój STYL, na życzenie czytelniczek,  ma teraz więcej, lepiej wyeksponowanych w magazynie,  materiałów poświęconych psychologii w różnych, ciekawych formatach.

Nowością jest dział Piękne Życie.  Piękne życie to dla dojrzałych czytelniczek Magazynu życie pełne pasji, nowych inspiracji i hobby.  Czytelniczki znajdą w tej sekcji nie tylko teksty, felietony tematyczne i kolumny poradnicze obejmujące poszerzoną tematykę podróżniczą, kulinarną (często połączone w stylistyce food&travel), ale także dowiedzą się więcej o wnętrzach, wzornictwie, ekologii, ogrodzie, zwierzętach, możliwościach duchowego rozwoju i życia w zgodzie z naturą.

Na łamach Magazynu pojawia się także dwójka nowych felietonistów – Joanna Kołaczkowska i Michał Rusinek.

Dział Moda to teraz więcej materiałów o charakterze inspiratorsko-edukacyjnym oraz kolumn shoppingowych i  materiałów poświęconych stylom określonych osób, środowisk, modzie ulicy. Dział Uroda z kolei, oprócz sprawdzonych formatów, zawiera więcej materiałów porównawczych, w tym testów z udziałem dziennikarek i czytelniczek.

Od wydania marcowego makieta Twojego STYLu staje się bardziej prosta, spokojna graficznie i minimalistyczna , a dzięki temu także bardziej elegancka. Nawigację ułatwia nie tylko czytelny podział na działy tematyczne, wyraźne paginy, wewnętrzne okładki otwierające działy, ale również  nowe elementy graficzne, które ułatwiają lekturę (podobnie jak powiększona czcionka) i szybkie zapoznanie się z treścią.

 

Powyższe zmiany zostały wprowadzone po przeprowadzonych w ubiegłym roku rozbudowanych badaniach fokusowych na grupie docelowej czytelniczek luksusowych magazynów kobiecych w całej Polsce.

„Cieszy nas, że kolejne badania fokusowe potwierdzają wyjątkowe zaufanie, którym Czytelniczki darzą Twój STYL, najlepszy ich zdaniem luksusowy magazyn dla kobiet. Twój Styl to dla czytelniczek wyjątkowy miesięcznik, który w dobie internetu dostarcza wartościowych i wiarygodnych informacji, wskazuje i poleca, bawi i doradza.” – powiedziała wydawca magazynów luksusowych Bauera, Monika Krokiewicz.

Twój Styl  ukaże się w nakładzie 220 tysięcy egzemplarzy i cenie 7,99 zł. Numer wspiera wysokozasięgowa kampania promocyjna we wszystkich głównych stacjach TV (TVP, TVN, Polsat) i w stacjach tematycznych, Interii oraz magazynach kobiecych Wydawnictwa Bauer, a także w punktach sprzedaży.

Za kreację odpowiada Digit-Art, a za zakup mediów Wavemaker.