Rewia
Tygodnik „Rewia” jest adresowany do kobiet w każdym wieku, jednak ze szczególnym uwzględnieniem pań, które ukończyły 50. rok życia. Podstawowym celem magazynu jest przybliżenie czytelniczkom świata gwiazd show-biznesu. Na łamach „Rewii” przeistaczają się one z niedostępnych gwiazd w zwyczajnych ludzi. To tu można poznać ich radości, ale i problemy: w relacjach z partnerem, z wychowaniem dzieci, z życiem rodzinnym. Ujawniane są kulisy ich karier i największych sukcesów. Redakcja stara się towarzyszyć gwiazdom w ich jubileuszach i innych ważnych wydarzeniach.
Na łamach „Rewii” nie może zabraknąć kompleksowych porad zdrowotnych. Pismo służy fachowymi poradami psychologa, prawnika i eksperta z dziedziny oszczędzania. Szczególną sympatią cieszą się przepisy kulinarne. W „Rewii” nie może również oczywiście zabraknąć krzyżówek. Czytelniczki cenią je sobie szczególnie, ponieważ stanowią one dla nich znakomitą okazję do rozrywki i gimnastyki umysłu.
tygodnik
Sprzedaż wydań:
132 041 egz.
Czytelnictwo:
138 401 osób
Źródło:
Audyt PBC, sprzedaż wydań, średnia jednorazowa za okres 7.2023-6.2024
Polskie Badania Czytelnictwa, Zaangażowanie w reklamę, 9.2023-8.2024, CPW, 15+, n = 21 070, realizacja Kantar Polska, opracowanie Wydawnictwo Bauer
Kontakt w sprawie reklamy
Katarzyna Kilanowska
Dyrektor Segmentu Pism Poradniczo-Rozrywkowych, Ogrodniczych i Kulinarnych
M +48 692 461 080
katarzyna.kilanowska@bauer.pl
ul. Motorowa 1
04-035 Warszawa