Bauer uruchamia nową platformę dla blogerów – INFLUENCE ME
INFLUENCE ME to najnowszy produkt Biura Reklamy Wydawnictwa Bauer w Polsce. Platforma kojarzy twórców internetowych z konkretnymi markami, oferując klientom reklamowym zindywidualizowaną ofertę, umożliwiającą realizację projektów niestandardowych obejmujących między innymi tematykę kulinarną, modową, urodową, zdrowotną, wnętrzarską czy podróżniczą.
– INFLUENCE ME to nasza odpowiedź na zmianę strategii marketingowych naszych klientów, poszukujących kontentowych ofert digitalowych, uzupełniających ich obecność w prasie – mówi Izabela Sarnecka, szefowa Biura Reklamy Wydawnictwa Bauer w Polsce. – INFLUENCE ME otwiera nam drzwi do nowych nieraz klientów, a my z kolei przekonujemy ich do łączenia prasy i internetu, umożliwiając rozszerzenie grupy celowej na młodszą – influencerzy – i starszą, zamożniejszą – prasa. Wykorzystujemy też nasze kontakty biznesowe, zbudowane przy współpracy z magazynami luksusowymi, proponując klientom dodatkowe możliwości.
Platforma INFLUENCE ME ma także w planach oferowanie klientom i blogerom publikowanie kontentu na łamach magazynów Wydawnictwa. Wsparciem projektu jest obecność w zespole doświadczonej blogerki kulinarnej Natalii Ruszkowskiej Tabor.
Platforma INFLUENCE ME działa od początku roku i cieszy się dużym zainteresowaniem blogerów, którzy chętnie proszą o szczegóły i rejestrują się. Docelowo powinno się tu znaleźć ok. 5-6 tysięcy blogerów, jak ma to miejsce w Durszlak.pl, największym agregatorze blogów kulinarnych w Polsce, który także należy do Grupy Bauer. Taka liczba pozwoli na optymalne dopasowanie influencerów do poszczególnych kampanii.