Bauer uruchamia nową platformę dla blogerów – INFLUENCE ME

INFLUENCE ME to najnowszy produkt Biura Reklamy Wydawnictwa Bauer w Polsce. Platforma kojarzy twórców internetowych z konkretnymi markami, oferując klientom reklamowym zindywidualizowaną ofertę, umożliwiającą realizację projektów niestandardowych obejmujących między innymi tematykę kulinarną, modową, urodową, zdrowotną, wnętrzarską czy podróżniczą.

INFLUENCE ME to nasza odpowiedź na zmianę strategii marketingowych naszych klientów, poszukujących kontentowych ofert digitalowych, uzupełniających ich obecność w prasie – mówi Izabela Sarnecka, szefowa Biura Reklamy Wydawnictwa Bauer w Polsce. – INFLUENCE ME otwiera nam drzwi do nowych nieraz klientów, a my z kolei przekonujemy ich do łączenia prasy i internetu, umożliwiając rozszerzenie grupy celowej na młodszą – influencerzy – i starszą, zamożniejszą – prasa. Wykorzystujemy też nasze kontakty biznesowe, zbudowane przy współpracy z magazynami luksusowymi, proponując klientom dodatkowe możliwości.

Platforma INFLUENCE ME ma także w planach oferowanie klientom i blogerom publikowanie kontentu na łamach magazynów Wydawnictwa. Wsparciem projektu jest obecność w zespole doświadczonej blogerki kulinarnej Natalii Ruszkowskiej Tabor.

Platforma INFLUENCE ME działa od początku roku i cieszy się dużym zainteresowaniem blogerów, którzy chętnie proszą o szczegóły i rejestrują się. Docelowo powinno się tu znaleźć ok. 5-6 tysięcy blogerów, jak ma to miejsce w Durszlak.pl, największym agregatorze blogów kulinarnych w Polsce, który także należy do Grupy Bauer. Taka liczba pozwoli na optymalne dopasowanie influencerów do poszczególnych kampanii.