Tele Tydzień
Najchętniej kupowany i najczęściej czytany tytuł prasowy w Polsce. „Tele Tydzień” to ekspert w dziedzinie telewizji. Magazyn skierowany do szerokiej grupy kobiet i mężczyzn łączy w sobie cechy pisma rozrywkowego, poradniczego oraz przewodnika po świecie telewizji i platform streamingowych. Prezentuje szerokie spektrum tematów dotyczących telewizyjnych produkcji i gwiazd, a także relacje z planów filmowych i serialowych, oferty platform VOD, nowości kinowe oraz premiery teatralne. Rekomenduje najciekawsze filmy i programy na każdy dzień tygodnia, prezentuje streszczenia seriali oraz poleca najbardziej interesujące wydarzenia sportowe. W każdym wydaniu znajdują się wywiady z gwiazdami, kulisy telewizji, omówienia najciekawszych programów, jak również rozbudowana część poradnikowa, będąca kompendium wiedzy dla całej rodziny z zakresu zdrowia, urody, zagadnień konsumenckich, kulinariów oraz turystyki. Wysoka jakość pisma powoduje, że magazyn cieszy się uznaniem Polaków już od 30 lat.
tygodnik
Sprzedaż wydań:
427 516 egz.
Czytelnictwo:
1 318 492 osób
Źródło:
Audyt PBC, sprzedaż wydań, średnia jednorazowa za okres 7.2023-6.2024
Polskie Badania Czytelnictwa, Zaangażowanie w reklamę, 9.2023-8.2024, CPW, 15+, n = 21 070, realizacja Kantar Polska, opracowanie Wydawnictwo Bauer
Kontakt w sprawie reklamy
Aneta Rym-Gałka
Dyrektor Segmentu Pism Telewizyjnych
M +48 692 402 872
aneta.rym@bauer.pl
ul. Motorowa 1
04-035 Warszawa