Powrót Bravo do McDonald’s

 

Wydawnictwo Bauer na zlecenie McDonald’s stworzyło magazyn reklamowy na licencji Bravo, który jeszcze we wrześniu będzie dostępny w restauracjach sieci.

Projekt powstał we współpracy z McDonald’s, agencją kreatywną DDB, domem mediowym OMD, Fuse (Grupa OMD), oraz agencją PR 24/7 Communication.

Magazyn inspirowany jest kultowym tytułem Bravo z lat 2000. Rolą Wydawnictwa było przygotowanie spójnej koncepcji, opracowanie merytoryczne oraz oprawa wizualna zgodna z key visual sprzed lat, a także realizacja procesu druku.
Uzyskana zgoda licencyjna obejmowała zarówno stworzenie magazynu, jak i jego dystrybucję oraz promocję w mediach społecznościowych.

Z ramienia Wydawnictwa projekt był koordynowany przez biuro reklamy, we współpracy ze specjalnie powołaną do tego celu redakcją. Do głównych zadań zespołu należała kompleksowa koordynacja projektu oraz nadzór nad realizacją wszystkich jego założeń.